
TBWA\NEBOKO ontrafelt de kracht van jonge, populaire merken
Strategen Willem Maijvis en Philippine Eijsvoogel van TBWA\NEBOKO lanceren het whitepaper How to Build a Brand in the Modern Age, een onderzoek naar hoe jonge, populaire merken vandaag de dag succesvol zijn.
In een tijd waarin de consument minder ontvankelijk is voor traditionele reclame, onderzoeken de twee strategen hoe sterke merken vandaag relevantie en aantrekkingskracht weten te creëren. De whitepaper is ontstaan vanuit een groeiend besef dat de klassieke advertising modellen niet langer het gewenste effect realiseren.
Te midden van cultuur
Eijsvoogel en Maijvis wilden begrijpen wat de nieuwe generatie merken wél goed doet. Niet vanuit de theorie, maar door te leren van merken van nu die geen reclame maken, maar zelf onderdeel zijn geworden van cultuur. Door hun werkwijze te analyseren, vonden ze gedeelde tactieken die laten zien hoe merkbouw anno nu werkt: creatiever, menselijker en cultureler dan ooit.
Het resultaat: geen theoretisch model, maar een praktisch kompas voor marketeers, strategen en creatieven die hun merk willen laten resoneren in een tijdperk van constante verandering. How to Build a Brand in the Modern Age is nu beschikbaar.