
Een goede zorgverzekering van Just is helemaal geen moetje
Voor veel jongeren voelt de zorgverzerkering als een vervelende verplichting. Maar zodra je wél zorg nodig hebt, merk je hoe belangrijk een goede polis is. Selmore komt daarom met een nieuwe campagne voor Just: de zorgverkzekering die je moet willen.
De meeste jongeren hebben niet vaak zorg nodig. Niet zo gek dus dat ze graag voor de goedkoopste optie gaan. Maar de vraag is of ze daar ook iets aan hebben. Just neemt daarentegen digital natives en de manier waarop ze met hun gezondheid omgaan serieus.
Zo ontstond het idee van ‘moetje’ en ‘wilje’. Want een zorgverzekering moet je. Maar eentje die jou snapt, wil je. De social first campagne bestaat uit een serie short format video’s. In deze video’s zien we jongeren die struggelen met hun (mentale) gezondheid. De campagne is gemaakt in samenwerking met productiemaatschappij StudioStudio film en regisseur René Nuijens.
App voor mentale gezondheid
Influencers zijn een belangrijk onderdeel van de campagne. Just heeft een aantal digital natives uitgenodigd om met hulp van Just App de Coach hun eigen mental issues aan te pakken. En al hun volgers mogen de app drie maanden gratis uitproberen om zelf ook beter in hun vel te komen zitten. Net als andere jongeren die nog geen klant zijn bij Just maar zich mentaal wel beter willen voelen.
Om ook te laten ervaren dat Just snapt waar jongeren mee worstelen, wordt naast de campagne een theatershow gemaakt: Just Talk. In deze show gaan content creators en experts met elkaar en met jongeren in gesprek. Er komen onderwerpen aan bod zoals piekeren, eenzaamheid en prestatiedruk. Ook in de theatershow spelen de ‘moetje’ en ‘wilje’ weer een rol.