MediaMarkt lanceert met Publicis Groupe nieuwe werkgeverscampagne

MediaMarkt lanceert met Publicis Groupe nieuwe werkgeverscampagne

02-12-2025 (10:16) - Campagnes

Mediamarkt lanceert samen met Publicis Groupe een werkgeversmerkcampagne, de primeur binnen de hele Benelux. Met de kernboodschap 'Dát is nou MediaMarkt' wil het bedrijf laten zien het het echt voelt om daar te samen. Met Publicis Groupe wordt nu met een soft launch uitgerold, om in het eerste kwartaal van 2026 volledig zichtbaar te zijn. De campagne zal te zien zijn in alle vestigingen en online. 

De winkelketen is als merk sterk verankerd. Daardoor ontstaat een positie als voorkeurswerkgever, waarop nu de focus ligt. MediaMarkt werkte daarom het afgelopen jaar met Publicis Groupe aan een strategisch plan: het duidelijk formuleren en uitdragen van het werkgeversmerk. Een campagne die het zichtbaar maakt hoe het echt is om bij MediaMarkt te werken. 

'That's MediaMarkt'

De nieuwe campagne laat zien wat het bedrijf uniek maakt, zowel in de bestigingen als op de  kantoren. "MediaMarkt doet precies wat je moet doen in de huidige arbeidsmarkt. Duidelijk de toegevoegde waarde van je bedrijfscultuur aanbieden aan nieuw talent. Niet jezelf ‘aantrekkelijk maken’ maar precies laten zien hoe het voelt om hier te werken", vertelt Rogier de Brouwers, Employer Brand Director Publicis Groupe.

"Met onze pay-off ‘That's MediaMarkt’ willen we dan ook talent aantrekken dat gedijt bij verandering, hoge snelheid en een sterke teamgeest", vertelt Joanna Czuchnowska, HR Director MediaMarkt Benelux. "Door iedereen die in de Benelux werkt duidelijk te maken hoe het is om bij ons te werken, streven we naar een nog sterkere positie als werkgever. Samen met Publicis Groupe zetten we nu de eerste stappen in die richting", aldus Czuchnowska.