Frenkie de Jong en Robert Lewandowski tekenen bij Philips Ambilight TV

Frenkie de Jong en Robert Lewandowski tekenen bij Philips Ambilight TV

14-11-2025 (09:38) - Marketing

Als het Nederlands elftal vanavond wint van Polen, kwalificeert het zich voor het WK voetbal 2026. Philips Ambilight TV heeft uit ieder kamp één voetballer weten te strikken voor een nieuw partnership: Frenkie de Jong en Robert Lewandowski, beide spelers van FC Barcelona.

Sinds 2023 is TP Vision, het bedrijf dat Philips-TV's en -batterijen maakt, sponsor van FC Barcelona. Uit deze samenwerking rolde meerdere spotjes, zoals deze en deze commercial. Nu zijn dus ook individuele spelers verbonden aan het elektronicamerk. 

Frenkie de Jong verheugt zich op de samenwerking met het Nederlandse merk: "Ik ben er trots op om deel uit te maken van de Philips Ambilight TV-familie. Het is een merk met diepe wortels in innovatie én in mijn thuisland, Nederland. Als speler streef ik altijd naar precisie en prestatie. Dat is precies wat Ambilight-technologie biedt: kwaliteit, emotie en verbinding."

Anette van Dijk, Head of Marketing bij Philips Ambilight TV: "Robert en Frenkie vertegenwoordigen alles waar Philips Ambilight TV voor staat; Toewijding, teamwork en de kracht om te inspireren. Beiden hebben bewezen leiderschapskwaliteiten en een diepe connectie met miljoenen fans in Europa. Met deze samenwerking brengen we diezelfde passie in de huiskamers van mensen, terwijl we onze positie in belangrijke markten en met onze gewaardeerde retailpartners blijven versterken.

 


Bureaus

Media

Economisch