bvA verwelkomt honderdvijftigste lid

29-05-2024 (16:12) - Media

Sinds 2020 is bvA, het netwerk van merkleiders, van 106 naar 150 leden gegroeid.

Hierbij zijn zowel kleine als grote adverteerders.

bvA-directeur Henriette van Swinderen licht toe: ‘Het betekent meer slagkracht bij het opkomen voor de belangen van onze leden. Dit doen we onder meer in de vorm van stellingname tegen integrale prijsverhogingen en concentraties van mediapartijen, onze bijdrage aan de totstandkoming van NMO en in de ontwikkeling van werkbare zelfregulering voor bijvoorbeeld duurzaamheidsclaims’.

Toetreden HORNBACH

Ook HORNBACH zag de meerwaarde van bvA en besloot lid worden. Daarmee is het merk het 150e lid. Marketingmanager Annelies Melis: ‘We vinden het prettig dat bvA erop toeziet dat alle media transparant blijft, juist in een tijd van zoveel verschillende kanalen. bvA neemt ons die taak uit handen, het is fijn dat ze ons op die manier ontzorgen. Daarnaast heeft bvA waarde voor het hele marketingteam. We kunnen deelnemen aan webinars en bijeenkomsten bezoeken met voor ons relevante topics. Ik kijk ernaar uit te horen wat er speelt bij andere adverteerders’.


Bureaus

Marketing

Economisch