Nieuwe website voor het Nationaal Warmtefonds

20-04-2022 (10:29) - Creatie

Het Nationaal Warmtefonds heeft in nauwe samenwerking met ontwerpbureau Bikkelhart, reputatiebureau IVRM en fondsuitvoerder Polestar een nieuwe website en huisstijl gelanceerd. Deze nieuwe website moet bijdragen aan de ambitie van het Warmtefonds om eind 2023 meer dan 220.000 energiebesparende maatregelen in 90.000 woningen en gebouwen mogelijk gemaakt te hebben.
 
Merk, beeld, positionering, huisstijl en website werden in een unieke samenwerking tussen de drie partijen aan een opfrisbeurt onderworpen. Als CMS koos Bikkelhart voor het platform Prepr. Prepr is ’s werelds eerste headless CMS met een ingebouwde personalisatie-engine, gebaseerd op de gedachte dat de toekomst van content management datagedreven is.
 

Centraal uitgangspunt

Bikkelhart tekende voor het design en de realisatie, IVRM voor het merkverhaal en de content. IVRM en Polestar deelden de verantwoordelijkheid voor de projectleiding. Uitgangspunt voor de site is eenvoud met korte paden waarin snel en overzichtelijk informatie wordt gepresenteerd. Het Warmtefonds is er voor iedereen, iedereen moet mee kunnen doen aan het realiseren van de klimaatdoelen is het centrale adagium.