Business athletes: nu in FONK magazine 336

26-04-2022 (10:30) - Media

Consumer brands: vrijwel iedereen heeft er wat mee omdat we ons erin herkennen en ons eraan kunnen spiegelen. Aan de andere kant van het spectrum staan de zakelijke dienstverleners en professionals, van wie tot voor kort maar weinigen buiten de directe doelgroep had gehoord. De communicatie speelde zich af op voor velen onzichtbare, want niet direct relevante platforms.
 
Maar die vlieger gaat steeds vaker niet meer op, want ook zakelijke gebruikers roepen om (meer) transparantie. En dat brengt een andere manier van communiceren met zich mee; zakelijke spelers gaan zich als consumentenmerken gedragen. Ze moeten frequenter en beter zichtbaar zijn. Hierdoor transformeren deze merken en hun counterparts in de creatieve industrie zich tot ware ‘atleten’. De communicatie met klanten, met (financiële) stakeholders en met mensen die in het bedrijf zelf werken: het moet allemaal kloppen; alle neuzen moeten dezelfde kant op.
 

Onze belofte

Over deze ontwikkeling gaat FONK magazine 336. Onze belofte: dankzij  - onder meer - de openhartige interviews leest dit nummer weg als een spannend boek. Enjoy!
 

Zes edities gratis lezen

FONK magazine lezen maar geen abonnement? Lees nu zes edities gratis! Klik hier om je aan te melden. Wil je FONK magazine een keer los proberen? Bestel deze uigave dan onder vermelding van #336 op onze website!
 

Bureaus

Marketing

Economisch