FONK magazine 324 staat live! It's all about kids & jongeren

10-11-2021 (10:45) - Media

Het bereiken van jonge doelgroepen (denk Gen Z en upcoming Generatie Alpha) staat niet voor niets hoog op de agenda bij veel marketeers. Jongeren beschikken niet alleen over geld dat ze naar eigen inzicht besteden, maar het zijn vooral via de social media beïnvloeders van formaat, die merken kunnen maken èn breken. Onoprechtheid, valse beloftes of futloze reclamekreten zijn niet aan hen besteed. In FONK #324 delen specialisten op het gebied van jongerencommunicatie en marketing hun insights.
 

In FONK 324 onder meer

Youngworks’ Yvonne van Sark, die onlangs een boek publiceerde over jongeren en duurzaamheid. ‘Jongeren hebben meer verandermacht dan ze zelf denken’, stelt zij.
 
Tips van Donna van der Knaap van social agency Somention. Hoe meng je je optimaal in de strijd om de aandacht op de social media en wat betekent authenticiteit daarbij?
 
Lees alles over het razendsnel groeiende jongerennetwerk Just Another Network, dat niet alleen adverteerders, maar ook financiers in hoog tempo aan zich weet te binden.
 

november-nominatie Coolest Dutch Brands

Naast alweer de een na laatste, want elfde, 2021-nominatie Coolest Dutch Brands met Atelier Jungle, vind je in FONK #324 ook de laatste opmerkelijke challenger story van dit jaar èn spreken de founders van Qindle én enfant terrible Marcel Wiebenga (‘Op enig moment bedacht ik dat ik nooit meer in de reclame wou terugkomen’) zich uit.
 
FONK 324 staat weer bordevol inspirerende statements en slimme tips. Geniet!
 

Lees FONK de eerste 3 maanden gratis!

Wil je FONK magazine niet alleen voor één dag, maar altijd kunnen lezen? Maak dan nu 3 maanden gratis kennis en ontvang de eerste zes digitale edities gratis. Ga je voor FONK magazine in print? Kies voor een jaarabonnement met 25% kennismakingskorting èn ontvang de digitale uitgave er gratis bij.

 

Coveranimatie: Vertigo 6 


 

Bureaus

Marketing

Economisch