Fonk magazine 346 nu live met Fast Forward Retail

14-09-2022 (10:30) - Media

Toen de redactie van fonk magazine de jaarplanning maakte en voor het retaildossier 2022 de naam fast forward retail bedacht, hadden we geen flauw idee wat er in het verschiet lag. Dat dit veel bleek te zijn, weten we ondertussen allemaal. De impact van alle ontwikkelingen kende tal van positieve resultaten: nog meer duurzame introducties in het schap, een (versnelde) ontwikkeling van de mogelijkheden in de metaverse, meer aandacht voor diversiteit; je vindt het allemaal in deze retail editie van fonk magazine:
 
Naast diverse cases en ontwikkelingen (zoals PLUS, Komori, HEMA, The Flower Farm, Marie-Stella-Maris) praten specialisten van bureauzijde je bij over ontwikkelingen die ons allemaal aangaan - Millford’s creative director Tahir Idouri hits the sweet spot. Ook passeren ontwikkelingen en kansen in de Metaverse (lees het interview met Martijn Thijssen van Artbox) en staan digitalisering en creatieve flexibiliteit centraal in de slag die De Nationale Bioscoopbon maakt.
 
Met de komst van het koelere weer, nemen we met deze editie ook afscheid van een in vele opzichten indrukwekkende zomer. De challenger story van The Nice Company dat (volgens ons) het leukste ijsje van Nederland maakt zonder kleurstoffen of andere rommel, is volgens ons een waardig afscheid van het zomerzeizoen.
 

Lees fonk magazine 3 maanden gratis!

Wil je de digitale editie van fonk magazine lezen, maar heb je geen abonnement? Maak nu drie maanden gratis kennis met de digitale uitgave en meld je hier aan. Wil je fonk magazine toch liever in print lezen? Klik hier en ontvang er gratis een digitaal abonnement bij!
 
 
Dank aan Stephan Grosse Halbuer (by Artbox) voor het gebruik van het inspirerende beeld op de cover van fonk magazine 346
 

 


Bureaus

Marketing

Economisch