FONK presenteert Green Issue 2022: all for one

11-05-2022 (10:30) - Media

In FONK’s jaarlijkse Green Issue featuren we onder meer de gepassioneerde missie van Sea Shepherd dat sinds de jaren zeventig strijd voert tegen de uitbuiting van onze oceanen. De actuele campagne Catch of the Day 2050 laat zien dat we er nog lang niet zijn en dat meer bewustzijn en gedragsverandering op korte termijn pure noodzaak zijn. 

Maar ook de bureauwereld zit gelukkig niet stil. Nieuwe bureaus presenteren zich en maken het aanbod diverser en completer. De visie van de profi’s van Green Food lab, CNNCT en Gardeners laat zien hoe succesvol, meer duurzaam ondernemen bereikbaar wordt voor alle merken die de stap willen maken, en welke rol hun communicatie daarbij speelt.
 
Tegelijkertijd laten we in FONK magazine #337 enkele nieuwe marcom-initiatieven zien van organisaties die dagelijks het verschil maken op de bumpy road van groen zeggen naar geloofwaardig handelen.
 
Helemaal op zijn plaats in dit Green Issue is ook onze Coolest Dutch Brand-nominatie van de maand mei. Hoe cool brand Yumeko het verschil maakt, legt founder Rob van den Dool FONK #337 glashelder uit en bang voor concurrentie zijn ze bij Yumeko ook niet, want het merk nodigt slimme concurrenten uit vooral hetzelfde te doen als zij.
 
Plus: de SO winnaars van 2022 verdienen je aandacht en maak als het even kan, ruimte in je agenda voor een absolute must do en beleef de digitale mode in het Centraal Museum in Utrecht.


Lees FONK magazine nu drie amanden gratis

Wil je FONK magazine lezen, maar heb je geen abonnement, maak dan nu drie maanden (6 edities) gratis kennis met de digitale editie van FONK magazine. Aanmelden kan hier!


Bureaus

Marketing

Economisch