Gerety Awards verplaatst deadline naar 15 april

22-03-2022 (16:57) - Awards

De Gerety Awards heeft een verlenging van de deadline tot 15 april en een nieuwe categorie voor B2B: de B2B Cut.

De nieuwe categorie beloont het beste in creativiteit voor reclame voor producten en diensten tussen twee bedrijven. Bij de aankondiging van de B2B Cut legde executive jurylid Katharina Maun, oprichter & CCO, DODO, Oostenrijk, uit: "B2B-marketing, dat wordt behandeld als het ongeliefde stiefkind van creatieve reclame, behoort tot het verleden. Het besef dat we in een geglobaliseerde wereld leven waarin bedrijven relaties moeten opbouwen met partners over de hele wereld, opent een enorm veld van creatieve mogelijkheden. Vooral wanneer we ons richten op echt niche-doelgroepen, worden creatieven uitgedaagd om nieuwe manieren van communiceren te vinden. En het cliché dat B2B-reclame emotieloos en saai is, is passé: bedrijven zijn mensen. Zij lezen uw materiaal. Dus wees aardig, verrassend en creatief."
 

Cuts

TV/Cinema, Print, Alternatieve, Online Films, Digitaal, Radio, Product & Packaging Design, Mobiel en Geïntegreerde campagnes kunnen worden ingeschreven voor elk van de Cuts, inclusief deze nieuwe B2B Cut. De jurering is gebaseerd op de inzendingen voor elke Cut, ongeacht het medium, behalve voor de Craft Cut die per craft type wordt beoordeeld.
 

Bekendmaking

De Gerety shortlist en de agentschappen en productiebedrijven van het jaar per land zullen in juni worden bekendgemaakt, samen met live jury-inzichtpanels in samenwerking met toonaangevende reclamepublicaties over de hele wereld. Gerety krijgt punten voor belangrijke rankings, waaronder de prestigieuze World Creative Ranking. Eerdere winnaars zijn een afspiegeling van die van andere grote awardshows, met één belangrijk verschil: een Gerety-winnaar zijn is het bewijs dat het werk aanslaat bij een vrouwelijk publiek.