Bureaus
CreativeNL en New Dutch Wave opnieuw samen naar SXSW

15:17 - CreativeNL, het internationale platform van de Topsector Creatieve Industrie, kondigt aan dat het zijn strategische missie naar South by Southwest (SXSW) in Austin, ...
Lees verder »
Lees verder »
Omnicom PR Group en Koninklijke Metaalunie gaan samenwerking aan

13:02 - Koninklijke Metaalunie heeft Omnicom PR Group (OPRG) gekozen als strategisch en creatief communicatieadviesbureau. Hiermee gaat een duurzame samenwerking van start voor ...
Lees verder »
Lees verder »
Mr Fox aan de slag voor Wuunder

11:35 - Online verzendplatform Wuunder heeft Mr Fox geselecteerd als strategisch-creatieve partner. Het bureau zal het B2B merk ondersteunen bij de (internationale) groei van ...
Lees verder »
Lees verder »
Tomorrowmen neemt Rocket Digital over

10:25 - Digitaal marketingbureau Rocket Digital is overgenomen door Tomorrowmen. De naam zal op termijn opgaan in Tomorrowmen, die hiermee haar positie als onafhankelijk ...
Lees verder »
Lees verder »
Meer bureaus
- 04-12-2023 - Deel schakelt Marcommit in om naamsbekendheid ...
- 04-12-2023 - DEPT gaat partnership aan met start-up TheyDo
- 01-12-2023 - Dentsu en OOH-partners helpen met Sheltersuit ...
- 29-11-2023 - Creative tech speler Globant neemt GUT over, dè ...
- 28-11-2023 - U-inc introduceert nieuwe positionering
- 28-11-2023 - SKIL kiest TALK ABOUT als PR-bureau
- 28-11-2023 - Achtmaal gaat voor digitale duurzaamheid met ...
- 28-11-2023 - Diageo kiest Colourcake
- 28-11-2023 - Blijdorp kiest DPDK als strategisch partner
- 28-11-2023 - Mediaplus Netherlands aan de slag voor Essent, ...
- 27-11-2023 - Voormalig Superhero Cheesecake MD lanceert ...
- 27-11-2023 - Dentsu Creative lanceert DOJO - Creative ...
- 24-11-2023 - Buutvrij for life hoopt failissement te ...
- 23-11-2023 - Wubbe aan de slag voor Kinderopvang werkt!
- 23-11-2023 - Zuiver Group wint mediapitch Zaanse Mayonaise
- 23-11-2023 - Super Chill kiest voor September
- 23-11-2023 - SAN presenteert de 24 Juryvoorzitters voor de ...
- 23-11-2023 - Handpicked agencies neemt GRRR over
- 23-11-2023 - Luitjes en Pieneman starten Mentorship.agency
- 22-11-2023 - TBWA\NEBOKO nieuwe creatieve partner TOPdesk
- 22-11-2023 - Proximus versterkt performance marketing in ...
- 21-11-2023 - 2twintig PR aan de slag voor Chinese ...
- 21-11-2023 - Think Yellow lanceert community Hello There!
- 21-11-2023 - Accor kiest Accenture Song voor contentproductie
- 21-11-2023 - Scandinavische Conversionista sluit zich aan ...
- 21-11-2023 - Agency guide Red alert 2023 inclusief alle ...
- 20-11-2023 - Babilou Family Nederland kiest Happy Horizon
- 20-11-2023 - Not Our Agency wordt NOA collective en breidt ...
- 16-11-2023 - Effies 2023: Hertog Jan en The Valley winnen ...
- 16-11-2023 - Lucas Nutbey nieuwe director of strategy bij ...
- 16-11-2023 - Cheíl Benelux lanceert nieuwe positionering
- 15-11-2023 - Agency red. pleit voor inclusiviteit en ...
- 14-11-2023 - Visma | Raet en AAG verlengen samenwerking
- 13-11-2023 - Intratuin kiest Abovo Media als nieuw ...
- 13-11-2023 - GroupM start strategische samenwerking met ...
- 10-11-2023 - Stichting Reframe gelanceerd