Bureaus
Eerste editie Agency at Night groot succes
18-03-2024 - De eerste editie van Agency at Night was een groot succes. Tijdens dit evenement grepen duizenden mensen de kans om kennis te maken met zesenveertig creatieve en ...
Lees verder »
Lees verder »
SmartRanking nieuwe SEO partner GreenPan US
18-03-2024 - GreenPan US heeft SmartRanking aangesteld als nieuwe SEO partner. De samenwerking moet ervoor zorgen dat de groei op de Amerikaanse markt wordt versterkt.
Lees verder »
Lees verder »
ASICS brengt Paid Search onder bij Roots Network
18-03-2024 - ASICS heeft na een uitgebreide pitch gekozen voor Roots Network als het nieuwe Paid Search bureau. Roots Network gaat voor het sportmerk de klantcentrale ...
Lees verder »
Lees verder »
Lidl Belux kiest blended agency iO als digitale partner
18-03-2024 - Na een korte, intensieve pitch heeft Lidl Belux zijn digitale marketing en campaigning ondergebracht bij iO.
Blended agency iO heeft als opdracht de digitale ...
Lees verder »
Lees verder »
Meer bureaus
- 18-03-2024 - SAN nomineert 112 cases; TBWA\NEBOKO haalt ...
- 18-03-2024 - ACE | IM Lounge wordt mediabureau voor Signify ...
- 15-03-2024 - FindFactory en Webworx bundelen krachten
- 14-03-2024 - Veloretti kiest The Romans als PR-bureau in ...
- 14-03-2024 - Ruim een derde minder opdrachten voor ...
- 14-03-2024 - Walibi Holland kiest Happy Horizon voor online ...
- 13-03-2024 - Dr. Hauschka kiest Strix als digital partner
- 13-03-2024 - Molecule groeit met grote merken Blokker, ...
- 13-03-2024 - Hoe een klein land impact maakt op SXSW
- 12-03-2024 - Oprichters van Home lanceren influencer ...
- 12-03-2024 - C2B en Netprofiler nieuwe digital partner van ...
- 12-03-2024 - Bauhaus kiest N=5 als lead campagne agency
- 12-03-2024 - Radiostation 100% NL kiest Das Buro
- 12-03-2024 - Eerste editie Agency at Night pakt uit met ...
- 12-03-2024 - Internationale productiemaatschappij 10/10 ...
- 11-03-2024 - De Zorggroep verbreedt samenwerking met ...
- 07-03-2024 - Creative Agency Food Cabinet lanceert label ...
- 07-03-2024 - GroupM: 'Inclusive planning steeds vaker op de ...
- 07-03-2024 - Blyde Benelux treedt toe tot de Ethical Agency ...
- 06-03-2024 - Lynk & Co. kiest na pitch voor pr en ...
- 06-03-2024 - Dit zijn de vijftien bureaus van de Longlist ...
- 05-03-2024 - Martin Boomkens en Joost Rademaker starten ...
- 05-03-2024 - Cognito rondt Duitse overname af
- 05-03-2024 - Remy Kurpershoek nieuwe Chief Creative Officer ...
- 04-03-2024 - NS kiest KUMPANY Amsterdam voor activaties
- 04-03-2024 - GIG kiest met nieuwe positionering voor Goed ...
- 04-03-2024 - Aigency wint derde poll SAN New Kids on the ...
- 01-03-2024 - Ruud Bijl Stopt en verkoopt aandelen Bijl PR
- 01-03-2024 - State of the Industry met Maartje van Wijk
- 01-03-2024 - Dentsu Creative Amsterdam winnaar Rabo-pitch
- 01-03-2024 - TOT PR & Communications verder als The Finest
- 01-03-2024 - HAGENS PR breidt weer uit
- 01-03-2024 - SAN Jaarboek 2023 met 285 campagnes ...
- 01-03-2024 - DEPT en Beiersdorf breiden samenwerking uit ...
- 29-02-2024 - GUT Amsterdam verwelkomt Argentijnse Directors
- 29-02-2024 - Leer Gen Z kennen met Kulture Seconds