Campagnes
Chocolade van Tony’s Chocolonely weer centraal dankzij Chuck Studios

14:17 - Tony’s Chocolonely staat bekend om zijn missie om uitbuiting in de cacao-industrie te stoppen. De chocolade zelf stond tot nu toe minder centraal in de ...
Lees verder »
Lees verder »
Domino’s en Bankzitters lanceren vijf nieuwe pizza’s

13:44 - Domino’s en het YouTube-kanaal Bankzitters hebben de handen ineengeslagen en brengen 5 nieuwe pizza’s naar het Domino’s-menu: één voor ieder lid van de bekende formatie.
Lees verder »
Lees verder »
Filmmacht viert kleine momenten met grote smaak van Slimpie

13-05-2025 - Slimpie, bekend om z’n suikervrije limonade, lanceert samen met productiehuis Filmmacht een zomerse campagne. In de film, geregisseerd door Jurian Gravett, staat een ...
Lees verder »
Lees verder »
Opnieuw een Grand Prix voor 'Stukje van Mij'

13-05-2025 - KPN en Dentsu Creative zijn opnieuw internationaal beloond voor de strategie achter 'Stukje voor Mij'. De veelgeprezen campagne sleept nu ook een WARC Grand Prix in de ...
Lees verder »
Lees verder »
Meer campagnes
- 12-05-2025 - Kellogg's heeft voor snoozers en vroege vogels ...
- 12-05-2025 - DJI doorbreekt misvattingen met vervolg op 'Er ...
- 12-05-2025 - Oorlogsfotografen centraal in nieuwe campagne ...
- 12-05-2025 - NPO lanceert deel twee van 'De Plek van ons ...
- 12-05-2025 - Overheid waarschuwt voor gevaren vapen
- 09-05-2025 - Fightclub achter supersnelle inhaker voor ...
- 08-05-2025 - 'O' middelpunt van nieuwe merkcampagne Otrium
- 08-05-2025 - Met 'Vers van de Weg' ontdekken Porsche rijders ...
- 08-05-2025 - Bagels & Beans bij alle Ekoplaza's in de ...
- 07-05-2025 - Pop-up store in Amsterdam voor nieuwe smaak Ben ...
- 07-05-2025 - Sportfondsen zet eigen collega's in voor meer ...
- 07-05-2025 - Dankzij Kinderpostzegels staan pleeggezinnen er ...
- 06-05-2025 - McDonald's verkoopt Big Mac-saus in fles
- 06-05-2025 - Dentsu Creative laat zien wat er bij Defensie ...
- 05-05-2025 - Bottega Veneta brengt mode, literatuur en ...
- 02-05-2025 - NESCAFÉ trapt festivalzomer af met verfrissende ...
- 01-05-2025 - Loetje lanceert nieuwe merkcampagne over ...
- 01-05-2025 - Niet rullen, maar hacken: DJ Paul Elstak werkt ...
- 01-05-2025 - Vier nominaties voor KPN bij YouTube Works ...
- 30-04-2025 - Home ontwikkelt introductiecampagne voor nieuw ...
- 30-04-2025 - Lekker spicy genieten zonder dierenleead
- 30-04-2025 - Gigantische speelgoedbox van Hornbach rijdt ...
- 30-04-2025 - Santa Maria maakt van Taco Friday een nieuwe ...
- 30-04-2025 - De Hypotheker maakt een statement met JAZEKER
- 29-04-2025 - Heineken en LePub met Joe Jonas: 'Social off ...
- 29-04-2025 - Albert Heijn zet landelijk zonnebrandpalen neer
- 29-04-2025 - Meterslange waslijnen vol weggegooide kleding ...
- 28-04-2025 - Wielrenners Amstel Gold Race krijgen ...
- 28-04-2025 - Bakstenen van Annexum moeten beleggers rust ...
- 28-04-2025 - The Ordinary laat zien hoeveel influencers ...
- 28-04-2025 - Wolfstreet en Catawiki maken statement tegen ...
- 28-04-2025 - Louis de Kat galoppeert in wilde westen dankzij ...
- 28-04-2025 - Hands Off lanceert eerste reclamecampagne
- 25-04-2025 - OG en PINK bewijzen transporteurs dat duurzaam ...
- 24-04-2025 - SINA, Higuita en Ocean Labs vragen aandacht ...
- 24-04-2025 - Meer Nederlanders aan het wandelen met hulp van ...