Campagnes
Nationaal Warmtefonds maakt energiezuinig wonen mogelijk voor iedereen
21-01-2025 - Nationaal Warmtefonds is nog voor veel mensen een onbekende speler. Daarom koos Nationaal Warmtefonds na een strategische pitch voor Gardeners als creatieve partner. ...
Lees verder »
Lees verder »
PreZero roept bedrijven op tot actie voor een duurzame toekomst
21-01-2025 - Minder weggooien, meer hergebruiken en recyclen en samen de grondstoffen van de aarde sparen: dat is het doel van de nieuwe campagne van PreZero. Met de ambitie om Zero ...
Lees verder »
Lees verder »
Landelijke mediacampagne ‘Wat kan jij doen voor het klimaat’ van start
20-01-2025 - De landelijke mediacampagne ‘Wat kan jij doen voor het klimaat’ is van start. Een roep om je niet alleen zorgen te maken over het klimaat, maar ook in actie te komen. ...
Lees verder »
Lees verder »
Clear Channel en Imagine5 starten campagne voor bewustwording mentale gezondheid jongeren
20-01-2025 - Bijna de helft van de jongeren in Nederland ervaart gevoelens van stress, angst en machteloosheid door wereldwijde uitdagingen zoals klimaatverandering en sociale druk, ...
Lees verder »
Lees verder »
Meer campagnes
- 20-01-2025 - Wat er ook gebeurt, Roorda werkt voor NL-Alert
- 17-01-2025 - Lidl viert benoeming beste supermarkt in ...
- 17-01-2025 - Bij KPMG blijft mensenwerk voorop staan
- 16-01-2025 - La Trappe x Kaliber werpt eerste vruchten af ...
- 16-01-2025 - Havas Media Meaningful Brands 2024 onderzoek ...
- 15-01-2025 - Nieuwe merkcampagne Lot of Hapiness draait om ...
- 14-01-2025 - Reeshof College lanceert merkfilm De makers van ...
- 14-01-2025 - Oot begint 2025 met Oot Goede Start
- 13-01-2025 - Lassie introduceert haverrijst met nieuwe ...
- 13-01-2025 - Nieuwe campagne YoungCapital: wake-upcall voor ...
- 13-01-2025 - Holland & Barrett lanceert missie voor beter ...
- 10-01-2025 - Campagne ‘Niet vliegen, wel landen’ van ...
- 08-01-2025 - BOB's worden VIB's tijdens Vrienden van Amstel ...
- 07-01-2025 - Being There en The Commited Agency ontwikkelen ...
- 07-01-2025 - Confronterende ALS campagne 'De onvermijdelijke ...
- 07-01-2025 - Beter Bed benadrukt belang van slapen met ...
- 07-01-2025 - Team5pm en Wavemaker sporen jongeren aan tot ...
- 07-01-2025 - Ministerie lanceert campagne 'Vreemd of ...
- 06-01-2025 - Calco pakt IT-tekort aan met nieuwe campagne en ...
- 06-01-2025 - Word ook financieel fit met de ...
- 06-01-2025 - Center Parcs lanceert eerste Europese campagne ...
- 02-01-2025 - Heineken speelt met 0.0 campagne in op Dry ...
- 31-12-2024 - Flatex/DEGIRO en INDIE-Amsterdam bundelen ...
- 30-12-2024 - vanHaren lanceert interactief TikTok-filter ...
- 30-12-2024 - Independer lanceert social campagne rond ...
- 29-12-2024 - Afremmen met Shappo0 op Twitch
- 29-12-2024 - Bolsius komt met The Bolsius Nophone Light
- 27-12-2024 - Eigenmerk centraal in nieuwe Kruidvat-commercial
- 20-12-2024 - Staatsloterij introduceert speciaal lot: het ...
- 19-12-2024 - Avis maakt 'kerst ritjes' door Utrecht en ...
- 19-12-2024 - Natwerk X ABN AMRO: Werken tot je pensioen? Dat ...
- 19-12-2024 - Mora zet in op verhogen snackplezier met 'luxe ...
- 18-12-2024 - Movember vergroot bewustzijn mannengezondheid ...
- 18-12-2024 - Vandebronners geven het groene voorbeeld in ...
- 17-12-2024 - Nieuwe merkcampagne KWF ontroert met positieve ...
- 16-12-2024 - Nieuwe Gokstop-campagne toont de winst van ...