Campagnes
This Agency zet volledige campagne te koop op Marktplaats

15:47 - Wie denkt dat Marktplaats alleen bedoeld is voor tweedehands meubels en fietsen, heeft het mis. Creatief bureau This Agency biedt er een volledige reclamecampagne aan, ...
Lees verder »
Lees verder »
The Family ontwikkelt campagne voor Dappr: ‘Famous last words’

13:16 - Dappr lanceert deze week een opvallende merkcampagne, ‘famous last words’. De campagne is ontwikkeld door The Family en maakt gebruik van Digital Out of Home uitingen. ...
Lees verder »
Lees verder »
Grand’Italia viert Italiaanse roots in nieuwe campagne

11:43 - Grand’Italia, de marktleider in Nederland in pasta en pastasauzen, lanceert een nieuwe merkcampagne met het thema 'Thuis in Italië'. De campagne is ontwikkeld door Joe ...
Lees verder »
Lees verder »
ALDI speelt in op nieuwe klanten met campagne voor XXL voordeelweken

10:42 - ALDI wordt steeds populairder in Nederland, en de nieuwste campagne draait dan ook om nieuwe klanten van de supermarkt. De campagnevideo volgt een klant die duidelijk ...
Lees verder »
Lees verder »
Meer campagnes
- 27-06-2025 - M line en Spitse over het geheim van succes: ...
- 26-06-2025 - The Family maakt nieuwe campagne voor NIX18
- 26-06-2025 - Kesbeke viert verjaardag Amsterdam door heel ...
- 26-06-2025 - Rookvrije Generatie slaat nieuwe koers in om ...
- 25-06-2025 - Lebara en UNLIKE reiken ‘Logisch!? Award’ uit ...
- 25-06-2025 - Motrio en Buzzman temmen de Clio in verrassende ...
- 25-06-2025 - PassaVoetbal en Nike vieren vrouwen op het veld ...
- 24-06-2025 - Fietsersbond viert 50 jaar fietsgeluk met ...
- 24-06-2025 - Counter versterkt klantenbestand met ...
- 24-06-2025 - Therapeut van Sun en Storyboard maakt einde aan ...
- 23-06-2025 - Walt Wonder Schmidt verantwoordelijk voor ...
- 23-06-2025 - Hersenstichting start campagne om impact van ...
- 23-06-2025 - VodafoneZiggo kiest INDIE Amsterdam en lanceert ...
- 23-06-2025 - Nieuwe campagne Specsavers draait om scherp ...
- 20-06-2025 - KesselsKramer verlegt opnieuw grenzen met ...
- 20-06-2025 - Kruidvat lanceert nieuwe zomercampagne in ...
- 19-06-2025 - VanMoof landt haar ultieme fiets
- 19-06-2025 - Dreaver daagt zittend Nederland uit met nieuwe ...
- 18-06-2025 - ENGIE en We Agency laten zien hoe gemakkelijk ...
- 18-06-2025 - Kaliber brengt de KLM-mentaliteit tot leven met ...
- 18-06-2025 - UNLIKE ontwikkelt campagne 'Achter de sociaal ...
- 17-06-2025 - McDonald’s zet een beetje extra liefde op het ...
- 17-06-2025 - Journalisten AD en regiotitels spelen rol in ...
- 17-06-2025 - Buutvrij for life en Uber vieren 750 jaar ...
- 16-06-2025 - NIVEA MEN lanceert deodorant met opvallende ...
- 16-06-2025 - Vrouwen centraal in nieuwe ‘Tijd voor ...
- 16-06-2025 - Nierstichting introduceert nieuwe ...
- 13-06-2025 - Clubs uit de kleren voor Zeeman
- 12-06-2025 - AI Opener maakte einde aan AI-uitstelgedrag
- 11-06-2025 - Boost je Buurt zet impactondernemers in de ...
- 11-06-2025 - Urban Arrow en Uber kondigen ‘Uber Arrow’ aan ...
- 11-06-2025 - Natuur & Milieu lanceert stille commercial voor ...
- 11-06-2025 - All Response Media versterkt impact Liliane ...
- 11-06-2025 - Karvan Cévitam maakt van nieuwe smaken echte ...
- 11-06-2025 - KVK-campagne laat zien dat up-to-date gegevens ...
- 11-06-2025 - Uber Eats tilt bezorging naar nieuwe hoogten ...