Campagnes
Happy Horizon achter nieuwe wervingscampagne Stichting Takecarebnb
14:54 - Happy Horizon mis de maker van de nieuwe wervingscampagne voor Stichting Takecarebnb. Onder het motto ‘Ruimte gezocht in je hart en in je huis’ worden gastgezinnen ...
Lees verder »
Lees verder »
Campagne voor zwangere vrouwen in nood van start: 'Anoniem, niet alleen'
09:00 - Stichting Beschermde Wieg bestaat 10 jaar en lanceert haar nieuwe online campagne 'Anoniem, niet alleen'. De campagne is gebaseerd op waargebeurde verhalen van vrouwen ...
Lees verder »
Lees verder »
Nationale-Nederlanden verlaagt de drempel voor museumbezoek met NN Kunstfestival
03-10-2024 - In een tijd waarin musea het zwaar hebben, organiseert Nationale-Nederlanden (NN) van 9 t/m 13 oktober het NN Kunstfestival. In de activatiecampagne, ontwikkeld in ...
Lees verder »
Lees verder »
Breda Marketing laat breed cultuuraanbod zien met Campagne ZigZag
03-10-2024 - Om aandacht te vragen voor het cultuuraanbod in de stad is Breda Marketing in opdracht van Gemeente Breda gestart met de campagne ZigZag door cultureel Breda. De ...
Lees verder »
Lees verder »
Meer campagnes
- 02-10-2024 - Geen stress! Massage.nl lanceert relaxte ...
- 01-10-2024 - KNGF lanceert campagne tegen weigering mensen ...
- 01-10-2024 - Defensie lanceert nieuwe campagne voor Dienjaar
- 01-10-2024 - Frans Bauer rapt voor Uber Eats
- 01-10-2024 - McDonald’s stimuleert lezen tijdens ...
- 01-10-2024 - Fanta en Warner Bros. Discovery starten ...
- 30-09-2024 - ARTIS-Micropia viert 10-jarig bestaan met een ...
- 30-09-2024 - Natuurmonumenten lanceert nieuwe merkstrategie: ...
- 30-09-2024 - Levi's lanceert wereldwijde campagne met Beyoncé
- 30-09-2024 - TUI en HelloFresh bestrijden jetlags met ...
- 30-09-2024 - ABN AMRO laat gekte op huizenmarkt zien in ...
- 27-09-2024 - Amsterdam Museum brengt hommage aan Amsterdam ...
- 27-09-2024 - HORNBACH lanceert najaarscampagne ‘Luister naar ...
- 25-09-2024 - Actie ‘Ik ervaar crisis’ vraagt aandacht van ...
- 25-09-2024 - Chassé Theater geeft bezoekers het podium
- 25-09-2024 - ‘Vrijheid is de verantwoordelijkheid van ons ...
- 23-09-2024 - Nieuwe campagne wil beeld over Nederlandse ...
- 22-09-2024 - Campagne negende editie Alzheimer Socks van ...
- 20-09-2024 - Blijdorp en Rotterdamse iconen maken impact
- 20-09-2024 - Vandebron haakt in op Haags vliegreclameverbod
- 19-09-2024 - Stoptobercampagne 2024 van start
- 19-09-2024 - ‘Herken fraude. Voorkom fraude’ waarschuwt ...
- 18-09-2024 - Longfonds lanceert nieuwe campagne ‘Ik ben je ...
- 18-09-2024 - De Vegetarische Slager lanceerde tijdens ...
- 18-09-2024 - Nederlands Film Festival lanceert campagne ...
- 18-09-2024 - Porsche introduceert de Droomruil: de nieuwe, ...
- 17-09-2024 - WeCare helpt vrouwen fit te worden in een ...
- 17-09-2024 - Biermerk Brand lanceert nieuwe YouTube-serie ...
- 17-09-2024 - Coca-Cola Europacific Partners ontwikkelt B2B ...
- 16-09-2024 - Het Nationaal Ouderenfonds slaat in nieuwe ...
- 13-09-2024 - Den Bosch lanceert nieuwe toeristische campagne ...
- 13-09-2024 - Amsterdammers zoeken buschauffeurs in nieuwe ...
- 12-09-2024 - Ben verrast studenten met gratis meubels in de ...
- 12-09-2024 - Fightclub ontwikkelt campagne voor humoristisch ...
- 11-09-2024 - Zanger Claude en Basic-Fit maken zich sterk ...
- 11-09-2024 - Staatsloterij lanceert nieuwe campagne: even 30 ...