Campagnes
Toeslagontvangers aan het woord in tv-commercial Dienst Toeslagen
14:55 - Zes miljoen Nederlanders maken al gebruik van toeslagen, maar veel mensen weten niet dat ze hier recht op hebben of vergeten veranderingen in hun situatie door te geven. ...
Lees verder »
Lees verder »
EasyPark maakt met nieuwe app parkeren nóg makkelijker
22-10-2024 - EasyPark lanceert een online- en influencercampagne om de vernieuwde parkeerapp, die verbeterd is op basis van klantfeedback, onder de aandacht te brengen. Met de ...
Lees verder »
Lees verder »
Jumbo zet ontwikkeling centraal in wervingscampagne
21-10-2024 - Een bijbaan bij Jumbo betekent veel meer dan alleen leren vakkenvullen. Je leert ook omgaan met mensen en zelfstandig keuzes maken. Deze handige skills staan centraal in ...
Lees verder »
Lees verder »
113 wil ouders helpen om gesprek over zelfdoding te beginnen
21-10-2024 - Veel ouders weten niet goed hoe ze moeten reageren als ze merken dat hun kind last heeft van mentale problemen of suïcidale gedachten. Daarom wil Stichting 113 ...
Lees verder »
Lees verder »
Meer campagnes
- 21-10-2024 - Bij Lidl kun je nu ook terecht voor gezondere ...
- 21-10-2024 - Saitaku transformeert gewone huizen naar ...
- 21-10-2024 - Profvoetbalsters vragen aandacht voor dromen ...
- 18-10-2024 - Campagne De Nederlandsche Bank: Als je bank ...
- 18-10-2024 - Nieuwe campagne biedt jongeren hulp bij ...
- 17-10-2024 - Eerste Bolsius-campagne van Fitzroy
- 17-10-2024 - Kruidvat en Stichting Armoedefonds lanceren ...
- 16-10-2024 - Join for Joy zet zich in voor meisjes in ...
- 16-10-2024 - Nieuwe campagne van Dawn moet het Amsterdamse ...
- 15-10-2024 - Beter Bed lanceert eerste campagne met DDB
- 15-10-2024 - MRN lanceert matrasrecycling campagne: Hou ‘m ...
- 15-10-2024 - Johnny Wonder ontwikkelt campagne online ...
- 14-10-2024 - Bouwstoffen voor harde werkers
- 14-10-2024 - Nieuwe campagne Moeders voor Moeders focust op ...
- 12-10-2024 - Bewustwordingscampagne ‘Leven tot het laatst’ ...
- 11-10-2024 - Arbeidsmarktcampagne GGZ inGeest met mobieltje ...
- 11-10-2024 - NS inspireert met reizigersverhalen: ...
- 10-10-2024 - Paramount rolt campagne internationaal uit: ...
- 10-10-2024 - HORNBACH campagne Luister naar je handen komt ...
- 10-10-2024 - Mindshare en Unilever lanceren eerste ...
- 10-10-2024 - BRAVE TOGETHER geeft jongeren tools voor ...
- 10-10-2024 - Artsen zonder Grenzen vraagt aandacht voor ...
- 09-10-2024 - Nieuw werk DDB voor Veilig Verkeer Nederland
- 09-10-2024 - Stille Levens doorbreekt taboe rondom ...
- 09-10-2024 - Open Now maakt anti-verspillingscampagne ...
- 08-10-2024 - Monks lanceert campagne voor Pink Ribbon
- 07-10-2024 - Auping vindt slapen opnieuw uit in nieuwe ...
- 07-10-2024 - Museumkaart laat de ‘perfect match’ tussen ...
- 04-10-2024 - Gut New York achter Hallloweencampagne 'It ...
- 04-10-2024 - Happy Horizon achter nieuwe wervingscampagne ...
- 04-10-2024 - Campagne voor zwangere vrouwen in nood van ...
- 03-10-2024 - Nationale-Nederlanden verlaagt de drempel voor ...
- 03-10-2024 - Breda Marketing laat breed cultuuraanbod zien ...
- 02-10-2024 - Geen stress! Massage.nl lanceert relaxte ...
- 01-10-2024 - KNGF lanceert campagne tegen weigering mensen ...
- 01-10-2024 - Defensie lanceert nieuwe campagne voor Dienjaar