Campagnes
Fightclub opent ééndagsrestaurant voor Whirlpool

28-09-2023 - Op 19 september opende voor één dag restaurant La Vaisselle in Kasteel Belvedere in Wijnegem. Dat restaurant draaide volledig rond de Whirlpool MaxiSpace vaatwasser. In ...
Lees verder »
Lees verder »
Peek Creative Studios produceert modulaire global Bavaria Lifestyle campagne

28-09-2023 - Peek Creative Studios en regisseur Sander Janssen zijn verantwoordelijk voor de nieuwe global Lifestyle campagne van Bavaria. ?Doel van deze campagne is om herkenbare en ...
Lees verder »
Lees verder »
Artiest DIO raakt jonge mensen met actie tegen eenzaamheid

28-09-2023 - Eenzaamheid groeit met de dag. Er zijn ook steeds meer jonge mensen (20-45 jaar) die om hulp vragen, zo blijkt uit onderzoek van Humanitas.
Lees verder »
Lees verder »
De Zonnebloem vraagt in nieuwe campagne aandacht voor toegankelijkheid

27-09-2023 - Meer dan 1 op de 3 Nederlanders (36%) vindt het lastig om met personen met een lichamelijke beperking om te gaan. De Nationale Vereniging de Zonnebloem, die zich inzet ...
Lees verder »
Lees verder »
Meer campagnes
- 27-09-2023 - Stimorol en AI houden ‘zoned out’ creators bij ...
- 26-09-2023 - Burger King onthult waarom voetballers hun mond ...
- 26-09-2023 - Consumentenbond lanceert publishing serie met ...
- 26-09-2023 - Multimediaal vervolg Eén tegen ...
- 26-09-2023 - Vergeten groenten zingen rockopera in Philips ...
- 26-09-2023 - Bruut Amsterdam maakt nieuwe merkfilm Air ...
- 25-09-2023 - Kappersbranche bundelt krachten met nieuwe ...
- 25-09-2023 - Milka zet zich met Snelle in voor ‘Week tegen ...
- 25-09-2023 - Fruitz lanceert 360-graden campagne
- 25-09-2023 - Pink Ribbon lanceert nieuwe campagne
- 22-09-2023 - Campagne met Mario Been in de hoofdrol door ...
- 21-09-2023 - Volkswagen zet in nieuwe campagne wederom in op ...
- 20-09-2023 - Lebara haakt in op lancering nieuwste iPhone: ...
- 20-09-2023 - BIG HUG-campagne vraagt aandacht voor mentale ...
- 19-09-2023 - Veilig leren lezen zet leerkrachten in het ...
- 19-09-2023 - Babboe rijdt met Dentsu Creative de toekomst ...
- 19-09-2023 - Campagne Nescafé: 'Verwacht meer van elk kopje ...
- 19-09-2023 - Belastingdienst wijst de weg naar hulp
- 19-09-2023 - Wehkamp lanceert nieuwe positionering met 100% ...
- 18-09-2023 - Center Parcs lanceert campagne SOCKS-OFF-SOCKS: ...
- 18-09-2023 - Nationale-Nederlanden zet stress-aanpak ...
- 18-09-2023 - Fitzroy achter nieuwe identiteit en campagne ...
- 14-09-2023 - De Volksbank onderstreept sociaal gezicht in ...
- 14-09-2023 - Peijnenburg kondigt grote herlancering aan
- 14-09-2023 - IAMTORO laat de gewone man stralen
- 14-09-2023 - Den Bosch deelt ‘wapens’ uit aan inwoners
- 13-09-2023 - Jeugd- en kinderbeschermers starten campagne ...
- 13-09-2023 - For You Agency lanceert boomer-campagne
- 12-09-2023 - BOS Ice Tea lanceert een Limited Edition met ...
- 12-09-2023 - Jumbo breidt familie uit in nieuwe campagne
- 12-09-2023 - Škoda en Selmore presenteren Zaterdaggesprekken
- 12-09-2023 - De Koffiejongens roepen op te 'Kappen met die ...
- 11-09-2023 - 'Schat, ik ben je kech niet'
- 11-09-2023 - Kanker.nl lanceert samen met KWF ‘De wereld van ...
- 11-09-2023 - Nederlandse Golf Federatie organiseert ...
- 10-09-2023 - 113 Zelfmoordpreventie en Yune zetten World ...