Marketing
Max van Oosterhout versterkt PIM als eerste Young-bestuurslid

18-04-2025 - Max van Oosterhout versterkt het bestuur van Platform Innovatie in Marketing (PIM), dat zich meer gaat richten op de jonge generatie marketeers. De 27-jarige is het ...
Lees verder »
Lees verder »
Dr. Oetker en Chase pakken primeur op Utrecht Centraal

18-04-2025 - Dr. Oetker kiest voor Chase als partner-activatiebureau voor de introductie Suprema, een nieuwe pizza geïnspireerd op Napolitaanse pizzabakkers. Om het imago rondom ...
Lees verder »
Lees verder »
Goodoo ijsjes groeit door

16-04-2025 - Het Nederlandse ijsmerk Goodoo is verkrijgbaar bij 750 Albert Heijn winkels in Nederland in een jaar tijd. In week 17 van 2024 werd Goodoo, toen net omgedoopt van ...
Lees verder »
Lees verder »
Ayvens hoofdsponsor Run op de Ring Amsterdam

15-04-2025 - Ayvens is de officiële hoofdsponsor van de Elevation Group Run op de Ring. Dit unieke hardloopevenement vindt plaats op 21 juni op de A10, ter ere van het 750-jarig ...
Lees verder »
Lees verder »
Meer marketing
- 14-04-2025 - Gall & Gall en Natwerk ontkurken roséseizoen ...
- 14-04-2025 - Bever opent grootste buitenwinkel van Nederland ...
- 11-04-2025 - Lifestyle merk Nude Project landt ook in ...
- 10-04-2025 - VIA Nederland verwelkomt drie nieuwe ...
- 09-04-2025 - Coca-Cola nieuwe Official Partner Feyenoord en ...
- 09-04-2025 - Greetz lanceert nieuwe AI-tool: maak je eigen ...
- 09-04-2025 - Dit zijn dé e-commerce trends van 2025
- 09-04-2025 - Coca-Cola, Desperados, Freya's en Deliveroo ...
- 08-04-2025 - Decathlon start partnership met Freeletics
- 07-04-2025 - Grolsch en Go Ahead Eagles trekken speciaal ...
- 07-04-2025 - Vandebron ruilt Amerikaanse techreuzen in voor ...
- 07-04-2025 - 'Team Lotus' keert terug op het circuit: for ...
- 07-04-2025 - Ronald de Boer padelmerkambassadeur van CUPRA
- 03-04-2025 - Enterprise bezorgt jonge Ajacieden dag van hun ...
- 02-04-2025 - Bonne x 20 jaar Natwerk
- 02-04-2025 - Cloudpillo wint Ecommerce50 award bij Shopping ...
- 02-04-2025 - Boerschappen lanceert grote campagne met ...
- 02-04-2025 - Queer Beer lanceert Tinder voor bieren: fans ...
- 02-04-2025 - Briters haalt productie wasstrips naar Europa
- 01-04-2025 - Trillende augurk van Easytoys en Kesbeke komt ...
- 31-03-2025 - MediaMarkt start samenwerking met Robbie ...
- 31-03-2025 - Albert Heijn breidt eigen merk Blue Home uit
- 28-03-2025 - LEGO klaagt Betonblock uit Heerhugowaard aan om ...
- 28-03-2025 - Toezichthouder verscherpt controles op ...
- 28-03-2025 - Trap er niet in: vijf vroege 1-aprilgrappen
- 28-03-2025 - Bol cadeaukaart verkozen tot Giftcard van het ...
- 27-03-2025 - Picnic neemt pakketjes van PostNL mee
- 27-03-2025 - Kidnie pioniert: eerste goede doel met flexibel ...
- 27-03-2025 - "Scroll less, live more": BN'ers in actie tegen ...
- 26-03-2025 - Wat de consument niet kent, dat koopt hij niet
- 24-03-2025 - NESCAFÉ KitKat Mocha: een nieuwe break voor ...
- 21-03-2025 - Zalando twee jaar lang partner NN Marathon ...
- 20-03-2025 - Eerste bewegende persoon op AI-billboard van ...
- 20-03-2025 - bvA draagt opnieuw topmarketeer voor als ...
- 19-03-2025 - Consumentenbond roept HEMA x Philips ...
- 19-03-2025 - Wrapslááááp! Wake-up call in de vorm van ...