
Drie nieuwe versterkingen voor LifeHunters
Drie nieuwe versterkingen voor LifeHunters: Henk Oortwijn (43) start als Senior Creative Copywriter, Angie van Roosmaelen (30) als Projectmanager en Gerjon Bos (34) als Senior Motion Graphic Designer.
Op de foto: Henk Oortwijn (L), Angie van Roosmaelen, Gerjon Bos
Henk werkte de afgelopen jaren als Senior Copywriter bij iO Digital Amsterdam. Hierbij was hij verantwoordelijk voor zowel online- als offlinecampagnes en activaties. Daarvoor werkte hij als copywriter voor KOKORO Amsterdam en BeyenMeyer.
Angie heeft als projectmanager een brede reeks aan ervaringen, ooit begonnen in eventproducties en HR, de laatste jaren was zij (eind)verantwoordelijk bij het freelance netwerkplatform Freelance Qommunity en B.R.A.I.N. Creatives. Gerjon werkte de afgelopen jaren bij socialbureau Dorst & Lesser, waar hij als Lead Motion Designer het motion team leidde. Daarvoor werkte hij bij Eigen Fabrikaat (nu DDB Retail).
Kwalitatief nog beter
"Met hun jaren ervaring maken we echt de next step in kwaliteit voor onze klanten", aldus Creative Director Mark van der Werff. "We zien dat er veel behoefte is aan een persoonlijk en betrokken bureau dat merken & consumenten écht helpt. Een bureau dat altijd voor ze klaar staat. Dat kunnen we met deze 3 nu nog beter." Het bureau werkt voor merken als ABN AMRO, Calvé, NS, Kruidvat, KWF, Uitgeverij Zwijsen, Riedel en Westland.
Angie, Henk en Gerjon: "LifeHunters groeit en dat is tof om aan mee te bouwen. Het biedt ons de kans om te werken voor de sympathiekste merken die de doelgroep écht willen helpen. Daarnaast is het directe en persoonlijke contact hebben met klanten ook heel fijn. Je weet zo gewoon beter wat ze willen en het maakt de samenwerking een stuk leuker. LifeHunters heeft al veel bereikt in de afgelopen 5 jaar, en wij kijken ernaar uit om de komende 5 jaar mee te groeien."