Nino Bavelaar nieuwe Strategic Account Director Teads Nederland

Nino Bavelaar nieuwe Strategic Account Director Teads Nederland

08-07-2025 (10:13) - Mensen

Nino Bavelaar is de nieuwe Strategic Account Director van de Nederlandse tak van Teads. Bavelaar brengt jarenlange ervaring mee in digitale advertising en zal zich richten op strategische accounts. Voor Teads is het de tweede topbenoeming in twee maanden tijd na de komst van Bart Helder als Head of Account Management vorige maand.

Bavelaar komt over van GumGum, waar hij tot juni werkzaam was als Senior Digital Director. Een uitstekend moment voor een carriereswitch, vertelt Nino Bavelaar: "Teads NL heeft onder leiding van Geert Hoogeveen de laatste jaren de groei doorgemaakt die het verdient en er heerst een mega positief sentiment in de markt. De recente Outbrain-Teads Merger heeft nu ook de basis gelegd voor een uniek omnichannel platform dat de hele Marketingfunnel kan bedienen."

Strategische versterking

In zijn nieuwe rol als Strategic Account Director gaat Bavelaar het Sales Team ondersteunen bij strategische accounts die vanwege hun complexiteit extra aandacht nodig hebben om nog verder te groeien. "Ik breng daarbij een goede dosis industrie- en marktspecifieke ervaring en kennis mee", aldus Bavelaar.

Bavelaar ziet volop mogelijkheden in zijn nieuwe rol: "In deze rol kan ik mijn passie voor Commercie en Sales combineren met een strategische en consultatieve aanpak. Er wordt bij Teads gewerkt aan een unieke en onderscheidende propositie binnen het Open-web met daarin nog volop kansen en groeimogelijkheden, en daar ga ik mijn steentje aan bijdragen."

Explosieve groei in Nederland

Volgens Geert Hoogeveen, Managing Director Teads Nederland, is de komst van Bavelaar opnieuw een bevestiging van de aantrekkingskracht die het bedrijf uitoefent op toptalent uit de markt. Hoogeveen: "Dat een ervaren professional als Nino zijn sterke positie bij GumGum verlaat om bij ons te komen werken, toont aan dat iedereen in de markt ziet hoe snel en succesvol Teads groeit."

Hoogeveen vervolgt: "We zitten in een fase waarin we onze marktpositie verder willen uitbouwen en strategische partnerships willen verdiepen. Met Nino’s expertise kunnen we onze complexe accounts nog beter bedienen en onze groeidoelstellingen realiseren. En zeker door de komst van deze topper en het feit dat we steeds meer uitgevers aan ons netwerk koppelen, zullen we deze explosieve groei zeker door blijven zetten."