Customer Service Suite van Freshworks met Freddy AI
Freshworks maakt vandaag de introductie bekend van de Customer Service Suite, die self-service chatbots, berichtenverkeer van agents en geautomatiseerd ticketbeheer in één oplossing integreert, versterkt met AI.
De Freshworks Customer Service Suite is een combinatie van Freshchat, Freshdesk en Freddy AI, de AI-technologie van het bedrijf en biedt een innovatieve oplossing voor klantsupport. Vierennegentig procent van de ondervraagde managers in Deloitte's State of AI in the Enterprise, 5th Edition vindt dat de integratie van AI cruciaal is voor succes in de komende vijf jaar. Velen (42%) zien de implementatie van AI-technologieën als een grote uitdaging. Freshworks Customer Service Suite is een eenvoudig te implementeren, gemakkelijk te gebruiken oplossing voor zowel kleine bedrijven als internationale ondernemingen, die AI willen gebruiken voor het behouden en blij maken van hun klanten.
Tijd verminderen
"Bij Freshworks zetten we ons altijd in voor het leveren van innovatieve oplossingen die aansluiten op de behoeften van onze klanten. De nieuwe Freshworks Customer Service Suite gebruikt generatieve AI-technologie als basis en stelt bedrijven in staat om klantoplossingen te automatiseren, de productiviteit van agents te verhogen en snel slimme beslissingen te nemen tegen betaalbare prijzen”, zegt Chief Product Officer Prakash Ramamurthy van Freshworks. De Freshworks Customer Service Suite volgt na de introductie in juni van Freddy Self Service, Copilot en Insights, oplossingen die aan een groot aantal Freshworks-producten generatieve AI-verbeteringen toevoegen. De oplossing is een doorontwikkeling van de in maart geïntroduceerde generatieve AI-verbeteringen van Freshworks, die ervoor zorgen dat de tijd die agents aan bepaalde taken spenderen al met meer dan 80% is verminderd.