Kruidvat breidt samenwerking met ACE uit naar social media

Kruidvat breidt samenwerking met ACE uit naar social media

03-07-2025 (11:27) - Bureaus

Na ACE PR gaat Kruidvat nu ook samenwerken met ACE Social. De drogisterijketen wordt op de verschillende social kanalen creatief doorvertaald naar aansprekende en herkenbare content, inspelend op alledaagse routines, actuele thema’s en zaken die leven onder de doelgroep. Met beide takken is ACE nu  steviger verankerd in de bureaumix van Kruidvat in de mid-funnel.

De samenwerking is onderdeel van de mid-funnel contentstrategie van Kruidvat. Onlangs opende de retailer al haar eigen creatiestudio. De geïntegreerde aanpak met ACE PR (voorheen Glasnost en Fitzgerald) zorgt voor consistentie boodschap en een efficiëntie uitvoering van de doelstellingen van Kruidvat.

De keuze voor ACE is het resultaat van een intensief pitchtraject, begeleid door 3MOHenk Boersen, Managing Director ACE Accelerate: "We zijn ontzettend enthousiast dat we na PR nu ook het geluid van Kruidvat op social media mogen versterken. De klik met het Kruidvat team was er direct en we hebben veel zin om op basis van dat fundament samen te gaan bouwen aan het merk." 

Brenda Smith, Director Marketing & Customer Experience van Kruidvat: "Social media is - naast onze winkels - dé plek waar we dagelijks in contact staan met onze klanten en waar we ons merk tot leven brengen. In ACE Social vonden we een partner die onze merkwaarden als geen ander begrijpt én deze verrassend creatief weet te vertalen naar relevante content. De keuze om social media onder te brengen bij ACE was daarmee voor ons een goede volgende stap. We kijken ernaar uit om samen met hen onze volgende fase in te gaan binnen social media."


Media

Marketing

Economisch