DEPT bouwt samen met Salesforce aan ecosysteem voor generatieve AI
DEPT breidt de geïntegreerde end-to-end commerce- en marketingservices van Salesforce uitbreidt. Dit doet de agency door met Salesforce samen te bouwen aan een ecosysteem voor generatieve AI. Hierin zitten nieuwe accelerators, large language- en datamodellen en -integraties om merken te helpen bij het implementeren van het nieuwste generatieve AI-productaanbod van Salesforce: Marketing GPT en Commerce GPT.
De commerce- en marketingdiensten van DEPT genereert nu al 30% van de wereldwijde omzet en de agency heeft baanbrekende digitale ervaringen gecreëerd voor merken als Therabody, vineyard vines en Under Armour. Om de uitbreiding van de Salesforce-activiteiten en de focus op AI te ondersteunen, zal het Amerikaanse commerce agency Melon/DEPT® onder één merk samengaan met de bestaande commerce- en techteams van DEPT. Melon, dat zich in december 2022 aansloot bij DEPT, bevindt zich in Noord- en Zuid-Amerika met hoofdkantoren in Chicago en Argentinië.
“Organisaties hebben een dringende behoefte om nieuwe technologieën zoals AI te integreren met creativiteit, data en media om gepersonaliseerde omnichannel-ervaringen te leveren en te groeien in een markt die steeds competitiever wordt,” zegt Ryan Nicholson, de VP of Commerce Americas bij DEPT. “Ons team kan deze uitdagingen oplossen door geïntegreerde end-to-end commerce- en marketingdiensten aan te bieden die onze klanten helpen om voorop te blijven lopen.”
.”