À bientôt Cannes

23-06-2014 (13:31) - Gastcolumn

Nog steeds verkeer ik in een Cannes-roes, wat waren het fantastische dagen! Persoonlijk hoogtepunt van de week was uiteraard het feest op woensdagavond wat we samen met MassiveMusic organiseerden. 
 
Weken voorbereiding voor één avond waar alles samen kwam, het was een nacht vol MassiveMusic MediaMonks madness.
 
De dag begon goed; gewapend met een tablet met de gastenlijst kwamen meer dan 2.000 genodigden hun ticket claimen. And so the madness began. De locatie, strandtent Bâoli Beach, was voor heel even een IKEA op de zaterdagmiddag... op een dag dat de hotdogs gratis zijn. 
 
Toen de hysterie voorbij was, werd het tijd om te switchen naar partymodus. Iedereen van MassiveMusic en MediaMonks had zich strak in zwart pak of jurk gehesen en de eerste drankjes werden besteld. 
Voordat alle gasten binnen stroomden, opende Victor de avond met een speech: “Dit feest is een cadeau van ons voor onze klanten”, en zo voelde het ook.  
 
Terwijl ik ontzettend chique rosé uit een grote plastic beker weg nipte, was ik alles aan het aanschouwen. Alleen maar stralende mensen; bekende klanten, oude kennissen en nieuwe vrienden. Wat een voorrecht om dit mee te mogen maken. 
 
Heupwiegend waren we aan het genieten van de muziek toen het publiek vriendelijk werd verzocht zich van het podium te verwijderen. Daar verschenen enkele tropische en indrukwekkende figuren. Een danser met een piepklein broekje met een enorme peniskoker en een SM-masker met ledlichtjes stond heftig twerkend tussen een aantal schaars geklede gemaskerde dames. 
 
Een aantal zweterige knuffels en kleffe high-fives luidde het einde van de avond in. Het was tijd om naar huis/de afterparty te gaan. Als ons lichaam weer is hersteld en de blaren verdwenen zijn, gaan we evalueren en op de plannen voor volgend jaar broeden! À bientôt Cannes
 
Regina Brinksma, MediaMonks

 


Foto: Desiré van den Berg

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.