2.457 consumenten bepalen de nieuwe smaak van Mona

10-09-2015 (13:13) - Marketing

13.11 uur -Ter gelegenheid van het 45-jarig bestaan viert Mona op 24 oktober de Nationale Toetjesdag in de ‘Pop-up-Puddingsalon’ aan de Overtoom in Amsterdam waar het in 1970 allemaal begon.

Omdat de smaak van Nederland door de jaren heen verandert, hebben de Mona smaakexperts samen met bijna 2500 Nederlandse consumenten een jaar lang gewerkt aan de nieuwe recepturen voor haar populairste smaken - Griesmeelpudding, Chipolatapudding en Bitterkoekjespudding -. Op basis van de meest recente bevindingen heeft Mona de recepturen van haar meest populaire puddingtoetjes vernieuwd en twee nieuwe smaken aan het assortiment toegevoegd. De puddingtoetjes hebben een nog rijkere smaak en bevatten tot 25% minder suiker. Tijdens Toetjesdag kan heel Nederland de nieuwe smaken komen proeven, nog voordat ze in de winkel liggen.

Het vernieuwde Mona puddingtoetjes assortiment ligt vanaf week 44 in de winkels voor adviesprijs 1,39 euro.


Bureaus

Media

Economisch