Ontwikkel de optimale customer journey en zet de klant centraal
20-05-2020 (11:23) - Opleidingen
De essentie van customer journey management is klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leiden tot een betere klantbeleving. Met als uiteindelijk doel lagere kosten, loyalere klanten en/of meer ambassadeurs.
De post-HBO opleiding Customer Experience & Journey Management leert je hoe je een goede customer experience strategie ontwikkelt en implementeert. Het doel is de optimale customer journey te ontwikkelen, waarbij de klantbeleving wordt verbeterd en de klantdoelen zoals aankoop, retentie, aanbeveling en tevredenheid worden gerealiseerd.
> De laatste trends en inzichten op het gebied van customer experience
> Breng je customer journeys en persona’s in kaart
> Ontwikkel je eigen customer experience plan, direct geschikt voor implementatie
> Breng je customer journeys en persona’s in kaart
> Ontwikkel je eigen customer experience plan, direct geschikt voor implementatie
Voor wie is de opleiding Customer Experience & Journey Management bedoeld?
De opleiding Customer Experience & Journey Mangement is bedoeld voor professionals die een volwaardig gesprekspartner willen worden op het gebied van online marketing. Je wilt je huidige kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepassen in praktijk.
“Zeer leerzame opleiding die me veel nieuwe ideeën en handvatten geeft om nog effectiever customer journeys te optimaliseren” - Desiree van Wieren
Praktische informatie
Per 1 juni gaan we kijken of we kunnen starten op locatie. Uiteraard alleen met kleine groepen en met inachtneming van de 1,5 meter afstand. Volg je de opleiding of training ook na 1 juni liever online i.v.m. gezondheid, reistijd of omdat je van je werkgever nog niet op locatie mag? Ook dat blijft mogelijk!
Duur: 11 dagdelen
Tijden: 08.30 – 16.00 uur (incl. lunch)
Kosten: €4.140, - all in (excl BTW)
Tijden: 08.30 – 16.00 uur (incl. lunch)
Kosten: €4.140, - all in (excl BTW)
Meer informatie?
Ben je benieuwd of deze opleiding iets voor jou is? Lees meer over de opleiding Customer Experience & Journey management »
Advies over opleidingen & trainingen
Twijfel je nog tussen opleidingen of trainingen? Of wil je weten welke opleiding het beste bij jou past? Volg dan een gratis voorlichtingssessie op locatie of via een webinar. Wil je liever persoonlijk opleidingsadvies? We helpen je graag tijdens een persoonlijk adviesgesprek. Onze opleidingsadviseur Nicole beantwoorden al je vragen en geven advies over jouw opleidingsmogelijkheden. Aan de hand van je carrièrewensen, achtergrond en leerdoelen kijken we welke opleiding voor jou geschikt is.
Over Beeckestijn Business School
Beeckestijn Business School is hét opleidingsinstituut digital, marketing, cx, data & communicatie en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen op verschillende niveaus. Naast het geven van opleidingen op post-HBO en post-master niveau, biedt Beeckestijn Business School ook korte opleidingen & trainingen die verdieping bieden binnen een vakgebied en op maat gemaakte in-company trajecten.
Beeckestijn geeft regelmatig online clinics over diverse onderwerpen en publiceert regelmatig nieuwe kennisdocumenten in de vorm van whitepapers. Deze online clinics en whitepapers zijn voor iedereen gratis bij te wonen of te downloaden via de site van Beeckestijn Business School. #kennisdelen