Iris Academy en NIMA gaan samen mastercourses aanbieden
Iris Academy, een opleidingscollectief op het gebied van marketing en communicatie, en NIMA, het Nederlands Instituut van Marketing, starten een samenwerking en gaan samen trainingen in marketing aanbieden.
Het aanbod is aanvullend op de bestaande trainingen van NIMA en richt zich specifiek op CMO’s, CEO’s en marketeers in vergelijkbare functies.
Eerste uitingen
De samenwerking start direct en is in eerste instantie voor een jaar met het doel deze uiteindelijk voort te zetten. De eerste uitingen zullen zichtbaar worden in de communicatie over het najaarsprogramma van Iris Academy.
Rob Overduin, directeur/voorzitter NIMA: “Ik ben erg enthousiast over deze strategische samenwerking met Iris Academy. NIMA heeft al een prachtig aanbod waarmee de startende tot gevorderde marketeer zich kan blijven ontwikkelen. Met dit partnership voegen we nog eens extra relevante mastercourses toe voor de zeer ervaren marketeer.”
Guy van Liemt, partner Iris Academy: ”We zetten met dit partnership een mooie volgende stap in de ontwikkeling van Iris Academy. NIMA is een zeer gerespecteerde partij in de markt met een groot netwerkbereik. Ons aanbod sluit uitstekend aan bij dat van NIMA. Daarom liggen er voor ons beiden mooie kansen in deze samenwerking.”
Mastercourses
Met de samenwerking worden de volgende mastercourses aangeboden:
Humanizing Growth & Sustainable Marketing
Marketing D
Het juiste doen als niemand kijkt
Merkleiderschap – Positioneren voor de toekomst
Succesvol samenwerkingen adverteerder en bureau
Leiderschap van Strategische Vernieuwing
Strategische Retail Marketing
Marketingcommunicatie in 14 stappen