
Vivera omarmt alles dat nep is in nieuwe Signature Burger campagne
In de nieuwe campagne voor de plantaardige Signature Burger van Vivera zien we dikke lippen, biceps als opblaaspoppen en nagels die kunstwerken zijn geworden. Tussen al die perfectie prijkt één waarheid: het is niet echt, maar maakt het uit?
Met deze campagne wil Vivera niet alleen laten zien hoe lekker plantaardig kan zijn, maar ook hoe je zonder schuldgevoel kunt genieten van iets dat niet ‘echt’ is. Want als iets goed voelt, goed smaakt en de planeet helpt, waarom zou je dan moeilijk doen over wat echt is?
Een positieve boodschap
De campagne, ontwikkeld door Heldergroen en Trojan Monkeys, draait om het omarmen van positieve keuzes. Arthur Herpel, Managing Partner bij Heldergroen, benadrukt: “Om gedragsverandering te realiseren moeten we niet het probleem centraal stellen, maar het positieve alternatief op een aanstekelijke manier presenteren."
"We wilden een campagne maken die net zo sappig en vol smaak is als de Signature Burger zelf", zegt Auke van Rossum, Creative Director bij Trojan Monkeys. "Geen belerend verhaal, gewoon iets dat smaakt naar meer, en dat mag best een beetje nep zijn!"