Lancering Native CTV biedt nieuwe mogelijkheden bij mensen thuis
Na een lancering in 2022 in Duitsland en het Verenigd Koninkrijk, lanceert ShowHeroes Native CTV nu ook in Frankrijk, Oostenrijk, Spanje en Nederland.
“Met onze contextualtargeting-oplossing SemanticHero kunnen we content vinden die adverteerdersvriendelijk is, maar met Native CTV gaan we nog een stap verder. Doordat de native CTV-advertenties rekening houden met campagneonderwerpen en de merkboodschap, biedt de advertentievorm adverteerders een veilige en gecontroleerde manier om digitaal te adverteren op het grote scherm", vertelt Sarah Lewis, Global Director CTV bij ShowHeroes.
Opvallen tussen schreeuwerige banners
Erik Dubbeldeman, Country Manager Benelux ShowHeroes: “In de kern is CTV-video reclame op het grote scherm met digitale mogelijkheden. Waar adverteerders vroeger moesten nadenken over hoe ze video-advertenties konden maken die een grote impact hadden op kleinere schermen, leent het grote scherm zich echt voor een meeslepende ervaring. In een wereld van schreeuwerige banners en social media-hypes kun je als adverteerder eindelijk weer campagnes draaien die als een verademing worden beschouwd.”