Outbrain lanceert nieuwe Native Header Bidding-oplossing
16-12-2021 (12:01) - Tech
Outbrain Inc. (Nasdaq: OB), het aanbevelingsplatform voor het open web, kondigt de lancering aan van zijn nieuwe Native Advertising Header Bidding-oplossing. Dit kan Nederlandse mediapartners helpen bij het genereren van meer inkomsten door Outbrain in staat te stellen om advertenties te verspreiden op alle mogelijke advertentieplaatsen.
Native Header Bidding stelt de advertising engine van Outbrain in staat om programmatisch te bieden op display- en video-advertenties voor het presenteren van Outbrain Native Ads. Deze strategische stap is gezet om de mediapartners van Outbrain te helpen meer omzet te genereren uit traditionele advertentie-units. Outbrain-adverteerders krijgen tegelijkertijd meer mogelijkheden om hun advertenties te tonen en hun klanten te betrekken via Outbrain Native Ads.
“We zijn sterk gericht op innovatie en het helpen van onze mediapartners om hun inkomsten te optimaliseren en tegelijkertijd consumenten een betere advertentie-ervaring aan te bieden”, zegt Eytan Galai, Chief Revenue Officer bij Outbrain. “Native Header Bidding biedt nieuw omzetpotentieel door het creëren van meer adverteermogelijkheden, terwijl de opbrengst van traditionele display- en videoplaatsingen toeneemt.”