
Luna en Cho treden op in pop-up van JBL en Home
Dit weekend, van 7 t/m 9 november, opent JBL een pop-up store in hartje Amsterdam. Aan het Rokin kunnen muziekliefhebbers de nieuwe koptelefoon JBL Tour One M3 ontdekken door middel van luisterzones, audio-experimenten en live-optredens. Social agency Home is het creatieve brein achter de activatie.
Op zaterdagochtend 8 november geeft Luna, bekend van haar nummers 'Dat Is Het Leven' en 'Voorbestemd', de eerste Front Row Session in de JBL Tour One Experience. De dag daarna, op hetzelfde tijdstip, geeft de Nederlandse rapper CHO, bekend van zijn hits 'Intern' en 'Ik mis je', een optreden. De sessies zijn gratis bij te wonen, maar de plekken zijn beperkt.
Winactie tickets
Naast de muzikale optredens maakt kunstenaar Saša Ostoja live persoonlijke illustraties, geïnspireerd op de muziek van bezoekers. Wie geluk heeft, vindt een van de 15 verborgen golden records, goed voor twee VIP-tickets voor het concert van Benson Boone in de Ziggo Dome op 11 november.
"Met de JBL Tour One Experience wilden we meer creëren dan alleen een pop-up", aldus Davide Cocchiara creative director van Home Agency. "We hebben een wereld gebouwd waarin geluid iets wordt dat je kunt voelen. Elk detail, van de live-optredens tot de luisterzones, is ontworpen om mensen dichter bij artiesten en muziek te brengen."
Praktische info
Waar? Rokin 102, Amsterdam
Wanneer? 7 tot en 9 november
Toegang? Gratis