TV Masters viert jubileum met nieuwe masterclassreeks

TV Masters viert jubileum met nieuwe masterclassreeks

26-05-2025 (15:09) - Bucket list

TV Masters viert dit jaar haar lustrum met de start van een nieuwe editie van de masterclassreeks. Vanaf donderdag 28 augustus 2025 worden opnieuw jonge professionals aan de bureau- of adverteerderskant ondergedompeld in de wereld van TV, of beter gezegd: Total Video.

TV Masters is een interactieve masterclass ontwikkeld in samenwerking met broadcasters, mediabureaus en adverteerders. Deelnemers krijgen les van toonaangevende experts zoals Allard Korenhof (Talpa Media), Patricia Sonius (NMO), Fiona Vening (Stichting Reclame Code), Ed Borsboom (BrandBooming), Roos Simons (Go Tiramisù) en Mouette van Rijn (Studio M). Elke sessie biedt volop ruimte voor vragen, discussie en praktijkgerichte opdrachten.

Hybride opzet, maximale impact

De masterclass bestaat uit zes interactieve modules over planning & strategie, mediaconsumptie, wet- en regelgeving, reclame-effectiviteit, online video-innovaties en branded partnerships. Deze worden aangeboden via een hybride leertraject met twee webinars en vier fysieke bijeenkomsten, die plaatsvinden van eind augustus tot half november.

Alle modules worden ondersteund met voorbereidende artikelen en afgesloten met examenvragen in een persoonlijke online leeromgeving. Succesvolle deelnemers ontvangen een officieel NIMA-geaccrediteerd certificaat en verdienen 16 PE-punten.

Gratis deelname

Deelname aan TV Masters is geheel kosteloos, maar het aantal beschikbare plekken is beperkt tot 60. Inschrijven kan via de TV Masters website. Kandidaten ontvangen na aanmelding bericht over toelating.

TV Masters is een initiatief van Screenforce, de Nederlandse TV-marketingorganisatie die adverteerders en bureaus helpt het maximale uit reclame rondom premium videocontent te halen. Met dit jubileumjaar onderstreept Screenforce haar inzet om de nieuwe generatie mediaprofessionals optimaal voor te bereiden op een toekomst waarin Total Video centraal staat.