Bakker Bart lanceert Werken-bij website
Bakker Bart heeft zijn nieuwe wervingssite Werken-bij Bakker Bart gelanceerd. De site is gebouwd door Emplear. Emplear heeft een nieuwe aanpak ontwikkeld voor moederbedrijf Bart’s Retail en is erop gericht om medewerkers aan te trekken en behouden.
Bakker Bart is een bekende franchiseformule die in 1977 de eerste winkel opende in Nijmegen en inmiddels bijna 140 vestigingen heeft in Nederland. Bakker Bart verwacht de 43 openstaande vacatures voor het kantoor en winkels sneller te kunnen invullen met de nieuwe recruitmentsite.
Herkenbaarheid voor doelgroepen
Met deze samenwerking profiteert Bart’s Retail van de Emplear’s expertise rond werving. De nieuwe recruitmentsite Werken-bij Bakker Bart is ontworpen om verschillende doelgroepen individueel aan te spreken. “Bart’s Retail is een prachtige en diverse organisatie, een droomklant”, aldus projectmanager Misja de Groot van Emplear. “Met de nieuwe site is Bakker Bart goed herkenbaar voor ál haar doelgroepen, van bezorgers tot franchisenemers.”
Drempel verlagen voor sollicitanten
De recruitmentsite verlaagt de drempel voor sollicitanten en benadrukt de aantrekkelijkheid van een carrière bij Bakker Bart. “Voor elk segment van potentiële nieuwe collega’s bij Bakker Bart is er een op maat gemaakte ervaring gecreëerd”, zegt HR-manager Judith van der Sluijs van Bakker Bart. “Van winkelpersoneel tot specialistische functies op het hoofdkantoor en aspirant-franchisenemers. De Werken-bij website van Bakker Bart ziet er nu fantastisch uit. We verwachten dat we nu veel vindbaarder worden en veel beter vacatures kunnen invullen.”