Kaaps Film zet in op het verbinden van mens en merk

Kaaps Film zet in op het verbinden van mens en merk

09-12-2024 (14:05) - Creatie

In een wereld waarin merken strijden om aandacht, onderscheidt Kaaps Film zich met haar films door iets wezenlijks: het vertellen van échte verhalen. Niet zomaar verhalen, maar verhalen die mensen raken, die drijfveren blootleggen en visies tot leven brengen. Verhalen die het hart raken, en daarmee bruggen slaan tussen mens en merk.

Wat Kaaps Film drijft, is dat elk mens en elk merk een eigen verhaal heeft. Geen verhaal is hetzelfde, maar elk verhaal zorgt wel voor erkenning en herkenning. En juist die verbinding vormt de rode draad in hun werk. De creatieven van dit Rotterdamse productiehuis graven diep, op zoek naar de essentie. Ze vertalen die naar krachtige storytelling films en branded video’s. Met een aanpak die authentiek en dichtbij voelt, weten ze keer op keer de kern te raken.

Neurologische redacties

'Als jij met je ogen dicht naar onze films luistert, zorgt dat echte verhaal er al voor dat er verbindingen worden geactiveerd in onze hersenen', legt Eelco de Winter, creatief directeur en regisseur bij Kaaps Film, uit. 'Dat zorgt voor die herkenning en erkenning. Deze neurologische reacties verklaren waarom het inzetten van verhalen zo effectief is in het overbrengen van informatie en in het verbinden van mens en merk.'

Over Kaaps Film

Vanuit hun thuisbasis in de creatieve lucht van Rotterdam produceert videoproducent Kaaps Film uiteenlopende films: branded video content, employer branding video’s, commercials, corporate video’s en documentaires. Wat deze films gemeen hebben, is dat ze de kijker meenemen in een verhaal dat écht voelt. Want verbinding ontstaat niet door wat je zegt, maar wat je echt met elkaar deelt.

Ontdek zelf de kracht van verbinding via storytelling. Meer informatie op www.kaapsfilm.nl