
SuperRebel.Agency, The Best Social en Today’s Milk fuseren tot nieuw powerhouse
SuperRebel.Agency, The Best Social en Today’s Milk bundelen hun krachten en gaan samen verder als één krachtig full-service bureau met vestigingen in Breda en Amsterdam. Met meer dan 70 medewerkers zet het bureau de volgende stap in creatieve communicatie.
Onder de vlag van SuperRebel.Agency bundelen de drie bureaus hun expertise op het gebied van reclame, branding, social media en digitale transformatie. Het bureau kijkt vooruit en streeft ernaar om de grenzen van traditionele communicatie te verleggen met de inzet van nieuwe technologieën, zoals kunstmatige intelligentie.
Dankzij de participatie van investeringsmaatschappij Antea kan het burau doorontwikkelen op het gebied van technologie en AI en voorop blijven lopen in het snel veranderende medialandschap. Daarnaast heeft de nieuwe combinatie plannen om middels een buy-and-build-strategie verder te groeien.
‘Where Brave Brands Become Famous’
Het nieuwe SuperRebel.Agency positioneert zich met de slogan ‘Where Brave Brands Become Famous’. Deze belofte benadrukt de missie van het bureau om merken te versterken met gedurfde ideeën, waarbij creativiteit de drijvende kracht is achter impactvolle communicatie. Het ultieme doel is om ervoor te zorgen dat klanten niet alleen opvallen, maar ook daadwerkelijk meetbaar succes realiseren.
Lodewijk Varossieau, oprichter van SuperRebel.Agency, zegt: "We zien deze fusie als een heruitvinding van wat een creatief bureau kan zijn. We combineren het beste van creativiteit, strategie en innovatie om merken te helpen op een vernieuwende en gedurfde manier op te vallen, en hen voor te bereiden op de veranderingen die de toekomst van communicatie met zich meebrengt."
"Onze ambitie is om onze klanten niet alleen zichtbaarheid te geven, maar ze ook daadwerkelijk impact te laten maken", vult John Lommers, Chief Strategy Officer en oprichter van Today’s Milk, aan. "Creativiteit blijft voor ons de kern, maar we maken gebruik van technologie om die creativiteit naar een hoger niveau te tillen."
Volgens Roelant Scheepens, partner bij Antea, vullen de drie bureaus elkaar goed aan. "Ze hebben elk hun eigen specialisme en samen bieden ze precies het totaalpakket op het gebied van communicatie waar veel klanten tegenwoordig naar zoeken. Er is al lange tijd een goede klik tussen de teams, dus deze fusie voelt als een heel natuurlijke volgende stap. We willen niet alleen organisch blijven groeien, maar kijken ook actief naar overnames. Met een aantal interessante partijen zijn we daar al over in gesprek.”
Het nieuwe bureau wordt geleid door:
- Natascha van den Ende, Managing Director
- Hans Vermeulen, Head of Finance and Operations
- Gabriela Nouws, Creative Director
- Nina van den Broek, Head of Client Services
- Pascal van Eijndhoven, Head of Social
- Divi van den Berg, Head of Culture and Integration
Het managementteam wordt ondersteund door een raad van bestuur met:
- John Lommers, Chief Strategy Officer
- Lodewijk Varossieau, Chief Creative Officer