Oranje in de Pelgrim-keuken

11-06-2008 (10:09) - Marketing

Pelgrim heeft een crossmediale inhaak campagne opgestart, gericht op het EK 2008. Via een flash animatie (bewegende banner) op diverse EK-georiënteerde websites worden consumenten geattendeerd op de Pelgrim EK Actie. Deze banner is geplaatst op www.uitzendinggemist.nl en www.nos.nl/ek2008. Via de online banner komen consumenten terecht op de landingspagina van Pelgrim, www.pelgrim.nl/oranje. Hier vragen consumenten de gepersonaliseerde Pelgrim EK folder aan met daarin de EK Selectie van inbouw- en vrijstaande keukenapparaten, het EK Speelschema en de meest actuele EK wedstrijdstanden! Bij aanschaf van minstens 1 keukenapparaat via een keuken- of elektrovakzaak, ontvangen consumenten het oranjeshirt met eigen naam en maken zij bovendien kans op de reis naar China om op passende manier Foppe te ondersteunen. Naast online promotie-activiteiten, worden consumenten eveneens via dealers geattendeerd op de Pelgrim EK Actie.



Bureaus

Media

Economisch