
Art Zoo Museum kiest Boest als online marketingbureau
Boest is de nieuwe online marketingpartner van Art Zoo Museum Amsterdam. Het museum is een ode aan de dierenwereld en opende afgelopen zomer zijn deuren in een 17e-eeuws grachtenpand aan de Herengracht, waar levensechte taxidermiekunst wordt tentoongesteld.
Op de foto: Art Zoo-oprichter Ferry van Tongeren
"Een uniek en nieuw museum in Nederland, dat maakt het zo’n mooi en bijzonder project om aan te mogen werken. Het is fijn om vanuit Art Zoo Museum het vertrouwen te krijgen om de digitale marketing te mogen verzorgen met Boest", aldus Etienne Looije, Operationeel Directeur bij Boest.
De campagne van het bureau gespecialiseerd in online marketing voor evenementen en belevingen, richt zich op nieuwsgierigheid wekken, zonder alles meteen prijs te geven. Via teasercontent op kanalen als Meta, TikTok en Google worden kijkers geprikkeld om zelf te ontdekken wat zich achter de deuren van het museum afspeelt.
"We kijken ernaar uit om Art Zoo Museum samen met Boest op de kaart te zetten met campagnes die net zo nieuwsgierig maken als het museum zelf", zegt Eva Krook, Managing Director bij Art Zoo Museum. Het Art Zoo Museum is inmiddels geopend en dagelijks te bezoeken. Bekijk de website www.artzoo.nl voor meer informatie en tickets.
In FONK #419 vertelden oprichters Ferry van Tongeren en Jaap Sinke openhartig over de opening van het museum.