
Outfit padelster Steffie Weterings wordt nóg rozer
EasyToys is de nieuwe sponsor van padelster Steffie Weterings. De tweevoudig Nederlands kampioen zal tijdens het NK Padel in Eindhoven, dat volgende week begint, voor het eerst in actie komen met het erotische merk op de borst.
De samenwerking tussen Weterings en de online retailer in erotische speeltjes voelde meteen goed. 'Padel is de snelst groeiende sport van Nederland en toegankelijk voor iedereen. En wij houden ervan om nieuwe dingen te ontdekken', zegt Dave van den Bos, Head of EasyToys Benelux. 'Steffie wil de beste zijn in wat ze doet, net als wij. Ze is stoer, sexy, professioneel en niet bang om zich uit te spreken. We zagen meteen: She’s got balls!'
Geen doorsnee kampioen
Als voormalig proftennisster wist Weterings de overstap naar padel moeiteloos te maken en groeide ze uit tot een van de meest geduchte speelsters op het internationale speelveld. Momenteel staat ze op positie 88 van de wereldranglijst van een sport die in rap tempo internationaler en competitiever wordt.
Zelf ziet Weterings de match met EasyToys sterk terug in hun gedeelde mentaliteit: 'Ik vind EasyToys een superleuke sponsor. Het is anders dan standaard en dat ben ik zelf ook. Ik zoek graag de grenzen op en EasyToys doet dat op een speelse manier. Bovendien hou ik ontzettend van roze!'
It’s Playtime!
Weterings staat bekend als iemand die zich niet laat tegenhouden door conventies en wars is van taboes. 'Ik heb tatoeages die ik gewoon laat zien en plaats bikinifoto’s op mijn socials. Zowel op de baan als in het dagelijks leven sta ik altijd open voor nieuwe dingen. Ik speel ook in delen van de wereld waar ze dit soort sponsors niet gewend zijn. Maar het is 2025, dit moet gewoon kunnen.'
Met de samenwerking tussen EasyToys en Weterings wil het merk bijdragen aan de groei van de sport en de professionalisering van padel in Nederland. EasyToys deelt het sponsorschap van Steffie Weterings met BICT Groep, Westland Adviesgroep & MijnFactuurBetaald.