Youfone lanceert nieuwe merkcampagne: ‘Wel de magic, niet de munten’

Youfone lanceert nieuwe merkcampagne: ‘Wel de magic, niet de munten’

11-03-2025 (14:33) - Campagnes

Youfone zet zichzelf als value-for-money speler in de telecomsector met een nieuwe merkcampagne, ontwikkeld door Hotel L’Amour. Onder het thema ‘Wel de magic, niet de munten’ benadrukt het merk dat hoge kwaliteit niet duur hoeft te zijn.

Waar Youfone vroeger vooral bekend stond om zijn voordelige Sim Only-abonnementen, biedt het inmiddels een compleet pakket aan telecomdiensten, waaronder Glasvezel Internet en TV. Dit alles met de betrouwbaarheid van het KPN-netwerk. Bij Youfone krijg je daardoor kwaliteit voor weinig. ‘Wel de magic, niet de munten’ is daar de creatieve vertaling van.

In een reeks muziekgedreven video’s brengt Ruben Nicolai, het vaste gezicht van Youfone, deze boodschap tot leven. Hij laat zien hoe je, eenmaal gewend aan topkwaliteit voor een lage prijs, die standaard overal verwacht. Want als Youfone dat kan bieden, waarom zou een exclusieve autodealer dat dan niet kunnen?

De campagne wordt breed uitgerold op TV, radio, OOH en online.