Marketing
Bolt viert 750 jaar Amsterdam met auto die de ouderen van de stad ondersteunt

19-06-2025 - Ter gelegenheid van het 750-jarig bestaan van de Nederlandse hoofdstad brengt Bolt een bijzondere auto op de weg, volledig bestickerd in de kleuren van het jubileumjaar ...
Lees verder »
Lees verder »
Clarify en Ontwerpwerk ontwerpen merkfamilie voor 4 evenementen van de NAVO-top

18-06-2025 - De bureaucombinatie Clarify-Ontwerpwerk is door de ministeries van Buitenlandse Zaken en Defensie gevraagd om een familie van 4 stijlen voor de NAVO-top te ontwerpen. De ...
Lees verder »
Lees verder »
Supermetrics neemt Nederlands Customer Data Platform Relay42 over

18-06-2025 - Supermetrics, een internationaal Marketing Intelligence Platform, neemt het Amsterdamse realtime Customer Data Platform (CDP) Relay42 over. De overname positioneert ...
Lees verder »
Lees verder »
Groeiende populariteit vrouwensport biedt potentie voor sponsors

18-06-2025 - De belangstelling voor vrouwensport in Nederland blijft toenemen, met name onder jonge vrouwen. Uit nieuw onderzoek van Nielsen Sports, in samenwerking met ...
Lees verder »
Lees verder »
Meer marketing
- 18-06-2025 - Dit zijn de winnaars van de SponsorRingen 2024
- 17-06-2025 - The Magnum Ice Cream Company lanceert de ...
- 16-06-2025 - Van zolderkamer naar wereldmerk: Little Dutch ...
- 16-06-2025 - Mollie en Peakz Padel slaan handen ineen voor ...
- 16-06-2025 - TP Vision viert 75-jarig jubileum van de eerste ...
- 16-06-2025 - Snowflake en Acxiom willen AI-gedreven ...
- 16-06-2025 - Albert Heijn lanceert 15 producten met zowel ...
- 13-06-2025 - Etos rijdt rond op Best Kept Secret met ...
- 12-06-2025 - VodafoneZiggo past telemarketingbeleid aan na ...
- 12-06-2025 - Gratis metric van DPG Media maakt aandacht ...
- 11-06-2025 - Volgens Framna zetten hyperpersonalisatie en AI ...
- 11-06-2025 - VanMoof is terug!
- 05-06-2025 - Centercom speelt in op veranderende OOH-markt
- 05-06-2025 - Nissan lanceert regionaal testlab voor ...
- 04-06-2025 - Dit zijn de winnaars van de Reclamefolder ...
- 04-06-2025 - WPP Media onderzoekt hoe digitale advertenties ...
- 04-06-2025 - Motorola officiële smartphone partner van FIFA ...
- 03-06-2025 - Channel Factory lanceert AI-platform voor ...
- 03-06-2025 - Lidl investeert in klantbeleving met aparte ...
- 02-06-2025 - Nieuwe KitKat® chocoladerepen combineren smaak ...
- 29-05-2025 - Fins Rewind betreedt de Nederlandse markt
- 28-05-2025 - Gamification als marketingtool: wat merken ...
- 28-05-2025 - bvA roept op tot samenwerking nu retail media ...
- 28-05-2025 - De AI-dogfluencer van huisdierenmerk Rosewood ...
- 27-05-2025 - Humanistisch Verbond bundelt krachten met PINK
- 27-05-2025 - Onderzoek Storyboard: 80% van de Nederlanders ...
- 26-05-2025 - Shein overtreedt regels met misleidende ...
- 26-05-2025 - De nieuwe kinderwagen van Joolz is met één hand ...
- 26-05-2025 - Pathé popcorn nu exclusief te koop bij Albert ...
- 26-05-2025 - TUI en Johan Nijenhuis brengen 'Verliefd op ...
- 26-05-2025 - Maastricht favoriete gemeente onder ...
- 22-05-2025 - Maaike Klijberg nieuwe Marketing Director ...
- 21-05-2025 - 100-jarige Remia maakt trip down memory lane in ...
- 21-05-2025 - De onmisbare schakel in je online ...
- 20-05-2025 - Geef betekenis: zo kies je het relatiegeschenk ...
- 20-05-2025 - Nieuwe chocoladerepen van Jumbo stelen show in ...