Charlotte Grotenhuis nieuwe Partnership Director MassiveMusic

Charlotte Grotenhuis nieuwe Partnership Director MassiveMusic

08-01-2025 (07:00) - Mensen

MassiveMusic heeft Charlotte Grotenhuis aangesteld als nieuwe Partnership Director in Amsterdam. Ze volgt Sacha Stoffers op, die de overstap maakt naar MassiveMusic New York om daar de Partnerships te gaan leiden. Met Grotenhuis haalt MassiveMusic een ervaren specialist in huis, met diepgaande kennis en een uitgebreid netwerk aan zowel bureau- als merkzijde.

Grotenhuis brengt ruim vijftien jaar ervaring mee op het gebied van partnerships en merkactivaties. Bij StudioM leidde ze als Branded Content Director een team dat succesvolle content-samenwerkingen opzet. Bij Playground, het activatie label van ID&T, ontwikkelde ze strategieën voor muziek- en festivalcampagnes voor merken als Samsung en Lipton. Eerder in haar carrière was ze verantwoordelijk voor partnerships bij Radio 538 en vervulde ze merk communicatiefuncties bij DIAGEO en GLS.

Merk-denker met oog voor impact

Charlotte Grotenhuis beschouwt zichzelf als een echte merk-denker, ongeacht aan welke kant van de tafel ze zit. “Uiteindelijk draait het erom merken te helpen impact te maken bij hun community. Een emotionele band opbouwen die leidt tot merkvoorkeur. "En met welk middel kun je dat nou beter doen dan met de kracht van muziek?” zegt Grotenhuis. “MassiveMusic is als geen ander in staat om samen met merken muziek- en sonic branding strategieën te ontwikkelen én deze briljant uit te voeren. Ze waren de eerste en blijven de beste.”

Een perfecte match

“In een tijd waarin merken steeds vaker zoeken naar strategische muziekoplossingen om hun marketingimpact te vergroten, is de expertise die Charlotte meebrengt van onschatbare waarde voor ons team,” zegt Becky Löwe, Managing Director MassiveMusic Amsterdam. “Dankzij haar ervaring aan zowel de klant- als bureauzijde heeft Charlotte een scherp inzicht in de dynamiek van beide werelden. Dit stelt haar in staat om effectieve, doelgerichte en strategisch onderbouwde samenwerkingen op te bouwen tussen merken en hun agencies.” Hans Brouwer, oprichter van MassiveMusic, voegt hieraan toe: “Toen ik opnieuw met Charlotte sprak en hoorde dat ze openstond voor een nieuwe uitdaging, wist ik meteen dat ze perfect bij MassiveMusic zou passen. Soms weet je dat gewoon.”