
FD Mediagroep benoemt Mildred Hutten tot nieuw Commercieel Directeur
FD Mediagroep kondigt per 1 maart 2026 Mildred Hutten aan als Commercieel Directeur. Zij volgt Job van Wagensveld op, die op dezelfde datum de rol van CEO bij dochteronderneming Company.info op zich neemt.
Hutten is momenteel Marketing Directeur bij FD Mediagroep en maakt al geruime tijd deel uit van het commercieel managementteam. In deze rol was zij verantwoordelijk voor marketing en omzet uit de lezersmarkt, met focus op merkversterking, duurzame groei en professionalisering van de marketingorganisatie.
Groeiambities
"Ik kijk ernaar uit om in mijn nieuwe rol als Commercieel Directeur een bijdrage te leveren aan de groeiambities van FD Mediagroep in een tijd waarin AI het medialandschap fundamenteel verandert.", vertelt Mildred Hutten. "De stap van Marketing Directeur naar deze bredere commerciële verantwoordelijkheid voelt als een natuurlijke volgende fase, juist omdat Marketing en Sales zich steeds meer vervlechten. Dit biedt kansen om meer waarde voor onze klanten te creëren en commerciële mogelijkheden te benutten. Samen met de teams wil ik dit vormgeven, onze impact vergroten en onze marktpositie verder versterken".
"Job heeft samen met zijn team een stevige groei gerealiseerd in een uitdagende markt. Ik ben hem daar enorm dankbaar voor. Tegelijkertijd ben ik heel blij met de komst van Mildred in deze rol. Ik heb alle vertrouwen in haar strategische blik en haar ambitie om de bestendige commerciële koers voor Het FD, BNR Nieuwsradio en de FD Business titels verder uit te bouwen", vertelt Eugenie van Wiechen, CEO FD Mediagroep.