Thuisbezorgd.nl vertaalt Craig David-campagne naar Nederlandse mini-serie

Thuisbezorgd.nl vertaalt Craig David-campagne naar Nederlandse mini-serie

16-12-2025 (14:44) - Campagnes

In oktober lanceerde Thuisbezorgd.nl de nieuwe Europese Craig David-campagne met zijn hit 'What's your Flava?', die een Thuisbezorgd-twist heeft gekregen. De campagne is naar Nederland doorvertaald en als mini-serie gelanceerd, deze eigen invulling maakt de campagne bijzonder vergeleken met de internationale televisiereclame's.

Voor de campagne wordt er gekozen voor een volledig social-first miniserie. Er worden vijf korte afleveringen op TikTok en Instagram gelanceerd, die zijn gefimd als een moderne raamvertelling. De serie speelt zich af in een Amsterdamse buurt en is gemaakt met de creators Thijmen Schoorl, Ezra, Davine Perik, Luuk van Leeuwen (Akaluuk) en Rosina Cehic (Appelkaas).

Social-first

Met deze campagne zet Thuisbezorgd.nl de eerste stap richting een bredere social- en creatorgerichte strategie voor 2026. De miniserie, ontwikkeld door For You Agency, vormt het startpunt van deze koers. 

"Deze miniserie is onze eerste stap richting de strategie voor 2026, waarin we nog sterker inzetten op social-first en cultural relevance. Daarbij spelen creators een centrale rol. In deze productie waren ze niet alleen het gezicht, maar ook mede-auteur van scripts en dialogen. Dankzij die aanpak komt hun stijl echt tot leven en ontstaat content die hun communities raakt én ons merk helpt opvallen wanneer iedereen om aandacht vecht", vertelt Valentine Snoeren, Head of Brand & Campaigns bij Thuisbezorgd.nl.

Bekijk de trailer van de mini-serie hier.