Jonna van Kampen Commercial Director Accenture Song

13-06-2022 (13:41) - Mensen

Jonna van Kampen is begonnen als Commercial Director voor Accenture Song. Van Kampen gaat over de verschillende disciplines van het bureau heen werken met als focus het realiseren van groei voor zowel bestaande als nieuwe klanten. 
 
Van Kampen zal in haar nieuwe functie rapporteren aan Sohel Aziz, Managing Director Frankrijk, Nederland & België “In dienstverlening gaat het bovenal om de mensen. Die bepalen je succes. Gaandeweg zien we dat steeds meer toptalent voor Accenture Song kiest. Van Kampen is daar een mooi voorbeeld van” aldus Aziz. 
 
Jonna van Kampen, Commercial Director Accenture Song: “De propositie van Accenture Song ‘growth through relevance at the speed of life’ past zeer goed bij mij. Met de vorige maand geïntroduceerde nieuwe naam en herstructurering is het bureau een nieuwe fase ingegaan.  We leggen nog meer focus op de kracht van creatieve oplossingen en proposities voor merken om op die manier een ‘unified brand experience’ te realiseren. Klanten willen in toenemende mate een geintegreerde aanpak waarin technologie, merk en intelligentie centraal staan. Ik geloof in het verbinden van elkaars specialisme en kijk er enorm naar uit om al het mooie werk dat al wordt gemaakt nog breder te trekken.” 
 
Van Kampen brengt veel internationale ervaring mee, waarvan een aantal jaren in Londen bij We Are Social, Lean Mean Fighting Machine en bij Nomads in Singapore. Bij Nomads in Amsterdam was zij als Managing Director verantwoordelijk voor de realisatie van de creatieve consultancy-visie van het bureau op wereldwijde klanten zoals P&G, Air France KLM, HOYA Vision Care en Airbnb.