Hugo van den Bos naar DartDesign
Hugo van den Bos (1958) heeft zich aangesloten bij het corporate branding team van DartDesign als strategisch adviseur. Zijn komst past bij de ambitie van DartDesign om een leidende rol te vervullen binnen het domein van corporate branding en strategisch merkadvies.
Hiervoor was Hugo als Strategy Director Branding verbonden aan TD (Total Design). In 2014 bracht hij KoeweidenPostma in bij de Total Identity Group en in 2017 stond hij aan de basis van de volledige samenvoeging en herintroductie van de naam Total Design. Hij was eerder betrokken bij grote (re)branding operaties zoals die van de HEMA, NPO, Nationale-Nederlanden (NN), ING, Aegon, Royal FloraHolland, Rijk Zwaan en APG.
'Onze gedeelde geschiedenis maakt dat we een van de meest ervaren en succesvolle corporate branding teams zijn van Nederland'
Hugo van den Bos: “Het is heerlijk om vanuit DartDesign opnieuw te kunnen samenwerken met Eddy Wegman (Head of Design) en Stephan Reschke (Head of Brand), een ‘dream team’. Onze gedeelde geschiedenis maakt dat we een van de meest ervaren en succesvolle corporate branding teams zijn van Nederland. Daarnaast is het inspirerend om in een nieuwe omgeving, met zoveel creatieve mensen en bureaus om me heen, weer te bouwen aan iets nieuws.”
Sebastiaan van Rijnsoever, Managing Director bij DartDesign: “We zijn heel blij met de komst van Hugo. Binnen DartDesign, maar ook binnen de Only Creative Entrepreneurs Groep, hebben we grote ambities als het gaat om corporate branding en strategisch advies. Wij geloven dat corporate branding en inspirerend leiderschap onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn en juist in die wisselwerking brengt Hugo enorm veel ervaring mee. We kijken uit naar de samenwerking en de energie die Hugo met zich meebrengt.”