AWOL opent pop-up café voor rebranding presentatie

AWOL opent pop-up café voor rebranding presentatie

27-11-2025 (13:38) - Bureaus

AWOL, community creating agency, lanceert de nieuwe rebranding en aanscherping van de bureau zijn positionering met een eigen pop-up café in Amsterdam. Met meer dan 300 bezoekers was het evenement meteen de eerste fysieke verschijning van het vernieuwde merk, dat draait om menselijke verbinding en het creëren van communities rond merken, zowel digitaal als fysiek.

De rebranding van de agency is geïnspireerd op de oorsprong van community en het idee dat creativiteit ontstaat in het samenkomen van groepen mensen. Een nieuw handgeschreven logo, warm kleurpalet en een nieuwe visuele taal zijn ontwikkeld om die oorsprong zichtbaar te maken.

Community-aanpak

"We zien dat de markt steeds verder de digitale kant op beweegt met AI, automatisering en eindeloze content. Wij geloven dat échte connecties het juist zullen winnen, en vandaar dat wij ons richten op werk dat mensen zowel online als offline verbindt. De community-aanpak was al uniek voor ons als bureau, maar human-first werken wordt een mooie aanvulling", vertelt Salim Abousallam.

Het pop-up café vormt de basis van de bredere beweging waarin AWOL zich focust op drie kernpunten: community-driven content, fysieke momenten en strategie. Het bureau werkt onder andere voor Nike, FEBO en Wingstop. De rebranding moet deze strategie de komende jaren versterken.


Media

Marketing

Economisch