ABN AMRO en The Self-Made Summit werken samen voor ambitieuze vrouwen
Toename van vrouwelijk ondernemerschap leidt tot economische groei en precies daarom support ABN AMRO op 16 maart dit jaar, voor de 4e keer The Self-Made Summit, het business event voor ambitieuze vrouwen.
Chantal Korteweg (Directeur Inclusive Banking ABN AMRO): ‘Vrouwelijk ondernemerschap genereert economische groei, creëert banen, draagt bij aan innovatie en is goed voor het thema duurzaamheid in brede zin. Dat blijkt uit onderzoek van McKinsey, ABN AMRO en Better Future.’
Vijf jaar terug besloot de bank om haar naam te koppelen aan The Self-Made Summit, het eerste grootschalige business event in Nederland dat zich hoofdzakelijk op vrouwen richt. En op basis van de eerder geboekte successen besloot ABN AMRO ook dit jaar haar bijdrage te leveren aan het inspireren, onderwijzen en empoweren van meer dan 750 ondernemende vrouwen.
Krabbenmand
Emilie Sobels (Founder The Self-Made Summit): Wij geloven niet in de beruchte krabbenmand. Wij geloven in elkaar een voetje geven en elkaars kroon recht zetten. Daarmee kom je veel verder. Bewijs hiervoor zien we nu al 3 edities lang op The Self-Made Summit: er worden deals gesloten, netwerken uitgebreid, adviezen gedeeld en er wordt geïnspireerd. Dat geldt voor onze bezoekers, onze sprekers, maar ook zeker ook voor onze partners.’
Vanaf het moment dat The Self-Made Summit startte, ging het team dan ook op zoek naar partners die dit motto snappen. Sobels: ‘In ABN AMRO hebben we zo’n partner gevonden!’ Stephanie Knoors (Co-Founder The Self-Made Summit): ‘Toen Corona uitbrak, was ABN AMRO een van de eersten die ons belde. Terwijl wij probeerden de consequenties te overzien, zei ABN AMRO: ‘We gaan jullie helpen!’ Ze maakten toen direct hun complete sponsorbedrag over in plaats van de afgesproken 50% vooraf en 50% achteraf. ABN AMRO is er echt om je verder te helpen. Dat is geen marketingpraatje.’
Tickets voor The Self-Made Summit (vanaf €375,-) zijn te koop via www.theselfmadesummit.com