Pink Elephant en 4me gaan samenwerken
Pink Elephant Education & Technology en service management innovator 4me kondigen vandaag een partnership aan. Pink Elephant zal het service management platform van 4me in Nederland en Engeland gaan verkopen en implementeren.
Beide bedrijven willen zich richten op de kwaliteit van IT en enterprise service management binnen organisaties.
Unieke architectuur
Ramond Keesmekers, Head of Technology bij Pink Elephant Education & Technology, is enthousiast over de samenwerking: “Het 4me service management platform heeft een unieke architectuur die veel voordelen biedt voor onze klanten. Zo is het mogelijk om binnen enkele weken de basis ITSM-processen operationeel te krijgen en daar in korte tijd afdelingen als HR en Facilities aan toe te voegen. Wij noemen dit vanwege de snelheid ‘onboarden’ in plaats van implementeren. Daarnaast kunnen externe leveranciers naadloos samenwerken, waarbij de opdrachtgever de regie en het overzicht op de kwaliteit van de dienstverlening houdt. Tot slot vinden er bij 4me geen jaarlijkse, tijdrovende en kostbare, upgrades plaats. Deze gaan wekelijks op de achtergrond live zonder impact voor de klant.”
Kennismakingswebinar
Cor Winkler Prins, medeoprichter en CEO van 4me: ”Wij verwachten veel van de samenwerking met Pink Elephant; het is voor ons belangrijk dat het onderscheidende vermogen van ons platform wordt herkend. Organisaties veranderen zeer snel en onze architectuur is hierop voorbereid. Dat dit ‘agile’ uitgangspunt ook door Pink Elephant als belangrijk wordt gezien, geeft ons veel vertrouwen in de samenwerking.” Om organisaties kennis te laten maken met beide organisaties en wat de samenwerking voor serviceafdelingen kan betekenen, organiseren Pink Elephant en 4me op woensdag 12 april een webinar.