Etteplan lanceert nieuw merk
Etteplan heeft een nieuw merk gelanceerd en is begonnen aan een nieuw hoofdstuk in haar reis. In de afgelopen 40 jaar is Etteplan veranderd van een traditioneel technisch bedrijf naar een modern technologiebedrijf. Ze zijn nu actief in acht landen met meer dan 80 kantoren.
Deze vernieuwing gaat verder dan alleen visuele identiteit, een nieuwe logo en bijgewerkte kleuren. Het gaat om toewijding aan herziene waarden en een cultuur van samenwerking, technologisch leiderschap, innovatie en creativiteit. Juha Näkki, CEO en President van Etteplan:" Het is tijd voor ons om ook met ons merk een gedurfde stap voorwaarts te zetten. Het nieuwe merk van Etteplan weerspiegelt beter wie we als bedrijf zijn, ons uitgebreide aanbod en de toekomst die we voor Etteplan zien".
Het nieuwe merk is nu gelanceerd en de Etteplan-website heeft al een nieuwe uitstraling. De veranderingen worden in de loop van 2024 uitgerold naar onze kantoren en andere middelen.