Fightclub ontwikkelt vier merkcampagnes voor Superunie
Het afgelopen half jaar heeft Brand & Performance Agency Fightclub uit Breda intensief samengewerkt met Superunie aan de introductie van vier nieuwe premiummerken: EPIXS chips, Café Nova, SOU SOU ijs, en Primoro pasta.
De vier campagnes zijn opgebouwd uit middelen voor print, outdoor, digital en social media. Voor elk merk is een overkoepelend concept ontwikkeld waarmee het karakter van elk product wordt benadrukt. Café Nova biedt vier soorten koffiebonen en zes soorten koffiecups, terwijl Primoro vier varianten van authentieke Italiaanse pasta introduceert. Epixs chips zijn verkrijgbaar in maar liefst vijf smaken, en SOU SOU ijs komt in vier luxe varianten.
Fightclub heeft voor elk merk een compleet pakket aan marketingmaterialen ontwikkeld, waaronder ook het webdesign voor 4 websites. Deze zullen door leden van Superunie worden ingezet om alle nieuwe merken in hun winkels en op hun digitale platforms te introduceren.
Samenwerking loopt al ruim 20 jaar
Fightclub werkt al meer dan 20 jaar voor diverse merken van Superunie. Bram Verbogt, verantwoordelijk voor het Clientmanagement op het account; ‘We zijn trots dat we in onze mooie samenwerking opnieuw betrokken mogen zijn bij de lancering van 4 nieuwe labels binnen de groep.’