Domino's en Coca-Cola partners in coolest prize ever
16-12-2016 (11:02) - Marketing
Om de winter te vieren, heeft Domino's een nieuwe activatie ontwikkeld, The Coolest Prize Everrr! Klanten van Domino’s maken kans om hun bucketlist te verkleinen met deze ‘Money Can’t Buy’ reis. Voor deze activatie zijn de krachten gebundeld in een samenwerking met Coca-Cola.
De hoofdprijs is een volledig verzorgde reis naar Lapland, slapen in een glazen iglo onder het Noorderlicht, op een prachtig resort.
CMO Domino’s Nederland, Nicky Claeys: ‘'Met deze grote campagne willen we laten zien dat niets Domino’s te gek is. Domino’s heeft als marktleider in de pizzabezorgservice natuurlijk haar naam waar te maken, waarbij het gemak van de klant voorop staat.'
Daarnaast maken online klanten extra kans op de hoofdprijs, wanneer zij hun deelname aan de actie delen via social media. Heel passend in deze periode waarin delen en samen zijn met familie en dierbare centraal staat.
Tijdens de periode 8 december 2016 tot en met 20 januari 2017 zijn klanten die online een pizza en drankje bestellen verzekerd van een prijs. Want naast kans op de hoofdprijs, ontvangt iedere deelnemer een scherpe aanbieding bij de volgende bestelling.