MissPublicity lanceert opnieuw limoncello-infused E.V.I. bier

07-06-2022 (12:13) - Marketing

In 2021 vierde het Rotterdamse PR bureau MissPublicity haar 18e verjaardag en vierde dat met de lancering van een eigen biertje. In samenwerking met Scheldebrouwerij ontwikkelde oprichter en eigenaar Clarissa Sarah Slingerland een Belgisch witbier dat infused is met Limoncello, gemaakt door pastaketen Spaghetteria. Omdat dit bier zo’n daverend succes was is er dit jaar een tweede batch gebrouwen en kun er ook deze zomer worden genoten van dit heerlijk verfrissende speciaalbier.

Clarissa Slingerland is trots op het bijna 20-jarige bestaan van haar bureau en op de 'birthday brew' die ze ter ere van de verjaardag lanceerde. Zij vertelt: "In 2003 ben ik dit bureau begonnen en sindsdien werk ik met mijn enthousiaste team op basis van dezelfde drie pijlers: energie, verbinding en inspiratie. Toen ik daarover sprak met Folko Kleinsma van Scheldebrouwerij, waarvoor wij al een aantal jaar werken, ging er bij ons beiden een lampje branden. We besloten ter gelegenheid van onze verjaardag een vrolijk biertje te maken dat we E.V.I (spreek uit: eeffie) genoemd hebben. Het is een acroniem van die drie pijlers onder mijn bureau". E.V.I. is een Belgisch witbier dat infused is met homemade Limoncello van Spaghetteria. Het is fris fruitig met een tikkie citrus, en heeft een kruidige geur en 5,5% alcohol. Het artistieke etiket is ontworpen door de Rotterdamse graffiti-artist Marcel Labrie.
 

Beertails; dé zomer trend van 2022

Beertails; een mix van bier en cocktails, zijn deze zomer een grote hit. Trendwatcher Gijsbregt Brouwer adviseert een Mexicaanse zomerbier cocktail: de Michelada. Dit is een Mexicaans drankje gemaakt met bier, limoensap, diverse sauzen, kruiden, tomatensap en chilipepers. Het wordt geserveerd in een gekoeld, met zout omrand glas. Er zijn talloze variaties van deze drank in heel Mexico en er worden ook andere namen gebruikt in de verschillende regio’s van het land. In het Noordoosten van Mexico wordt het een 'Chelada' genoemd en in het Zuidwesten een 'Ojo Rojo', wat 'rood oog' betekent. Hij smaakt overal ook net even anders, maar met E.V.I. witbier gegarandeerd heerlijk verfrissend en tropisch! Gijsbregt Brouwer over de beertail: "Consumenten zijn in de zomer vaak op zoek naar verfrissende drankjes die niet te hoog in alcoholpercentage zijn. Dit omdat deze goed drinkbaar zijn met hogere temperaturen terwijl je op het terras of op het strand van de zon geniet. Daarnaast ziet een Michelada er ook nog eens heel 'grammable' uit en is het een complete beleving als een bartender deze cocktail maakt met alle verschillende kleuren, lagen en ingrediënten. Je zou het bijna een Beer-Bloody Mary kunnen noemen en is vast ook goed geschikt als anti-hangover cocktail".
 

Bureaus

Media

Economisch