Top 10 Nederlandse LinkedIntoppers bekendgemaakt
22-12-2016 (13:22) - Marketing
De top 10 van most engaged marketeers van Nederland is vandaag bekend gemaakt door LinkedIn. Roel Haanappel van Unit 4 mag zich LinkedIn koning Nederland 2016 noemen. Hij bleef Ole Hellfritzsch en Carola van der Linden voor.
De lijst is gebaseerd op de LinkedInactiviteiten van professionals die momenteel werkzaam zijn in een marketing, communicatie en/of social mediafunctie bij een organisatie met meer dan 50 medewerkers. Er wordt gelet op het aantal connecties, de hoeveelheid shares en het aantal bezoeken op LinkedIn.
Top 10
1. Roel Haanappel - Global Digital Campaign Specialist bij Unit4
2. Ole Hellfritzsch - Marketing Manager Benelux & Nordics bij Plantronics
3. Carola van der Linden - Marketing Virtual Sales bij Cisco. Sinds oktober: Social Selling Program Manager bij The Social Selling Company
4. Peter Nool - Country Marketing Manager bij Dell
5. Renate Wijma - Global sr. Social Media Manager Healthcare B2B bij Philips
6. Martijn van Gils - Marketing Director EMEA bij Amber Road
7. Niels Hoogkamer - Marketing Manager Benelux & Nordics bij SAP
8. Guido Smit - Social Media and Content Strategist bij ABN Amro
9. Stephan Lam - Digital Manager / Social Media Strategist at Microsoft. Sinds november: eigenaar van BoardroomSocial.com
10. Karl Hanuska - Head of Media Relations and External Communications bij NN Investment Partner. Sinds november: Head of Press Office and Corporate Relations bij Philips Lighting