We Fashion scoort met GTST Nina Sanders
17-11-2016 (18:35) - Marketing
Ruim 1,4 miljoen Nederlanders zagen donderdag bij RTL 4 hoe Goede Tijden, Slechte Tijden personage Nina Sanders haar WE x Nina party collectie presenteerde op de catwalk.
Direct na de uitzending van Nederlands langstlopende serie volgde de start van de pre-sale op wefashion.com. Binnen enkele minuten stegen de bezoekersaantallen op de website naar ongekende hoogte. 'Na de uitzending konden onze WE is ME members als eerste de WE x Nina collectie shoppen op wefashion.com. Om 20:30u was het direct al drukker dan ooit te voren op de website. De systemen hadden zelfs even moeite met de grote hoeveelheid bezoekers en bestellingen. Met deze super start zijn de verwachtingen die wij vooraf voor de pre-sale hadden ruimschoots overtroffen”, aldus Bram Bruijns, Head of E-commerce WE Fashion.
De GTST aflevering waarin de collectie voor het eerst werd getoond was gisteren het op drie na best bekeken programma van de avond.